klein groepje

nou start maar weer even overnieuw, blijf zoeken waar de topic staat.
hier gaat alles nog zijn gangetje, vannacht bijna tot 3uur wakker gelegen. had vanmorgen gewoon gigantische spierpijn, zo hard was de kleine aan het jumpen mn man kon het gewoon zien, heel mn buik golfde:) zit leven genoeg in dus...:D
wij gaan begin december mr eens geboortekaartjes uitzoeken, zal leuk worden met 2 verschillende smaken...

groetjes

hey,

Hier gaat alles ook z'n gangetje.
Ik lig ook vaak wakker nu door de buik en soms ook door de kleine jongen in mijn buik die kan ook hard schoppen wel heel leuk hoor!!
We zijn nu ook een beetje aan het kijken voor geboortekaartjes maar heb nog niks gezien.
Het kaartje van onze dochter hadden we bij Hipdesign besteld.
Maar wil nu wat anders.
Vandaag bij de verloskundige geweest en alles was goed bloeddruk ook.
Ben in totaal nu 4 kilo aangekomen.

Liefs Zonnetje

Hoi,

Ook hier gaat alles eigenlijk wel z'n gangetje.
Helaas ben ik nog steeds misselijk, waar ik dan ook weer medicijnen voor heb gekregen.
Ook heb ik een nieuw kwaaltje erbij gekregen.
VOCHT!!! Bah!!!! Had er bij me 1e pas de laatste paar weken last van en van dit mannetje nu al. Maar goed verder mag ik eigenlijk niet klagen. Slapen gaat indd niet altijd even makkelijk.
Wij hebben 3 geboortekaartjes gekozen die we tot nu toe de leukste vonden. Nu moeten we daar nog 1 uit kiezen. Pppfffffff dat wordt moeilijk hahahah.
Vrijdag bij de vk geweest. en ben nu in totaal 3,5 kg gegroeit. We mogen 4 dec weer naar de vk toe.
Ook omdat we nu weten dat we weer een mannetje krijgen, heb ik van me moeder al aardig wat leuke rompers en sokjes en boxpakjes gekregen. Zelf hebben we natuurlijk ook al wat gekocht. De babykamer staat er nu ook, moet alleen nog verder aankleden, met leuke dingetjes en gordijnen enz.

Geniet allemaal lekker van jullie kleintjes.

Liefs marielle 21+3 w

Haay Allemaal,
xzz
Zoonlief doet meetypen dus kunnen wat rarae dingen in zitten.

Ik ben vandaag 23week en een dag.
Gaat lekker verder heb alleen last van de heupen. en ben af en toe nog misselijk.
S`middags duik ik vaak ff op de bank en zoonlief ligt in bed dan.

Geboortekaartjes moeten we nog aan beginnen maar dat komt in januari wel.
We kunnen redelijk snel kaartjes uitzoeken.

De babykamer is nu een opberghok maar wordt aan gewerkt.

Wij weten nog niet wat het wordt omdat ik mijn mond niet kan houden.
Dus een bewuste keuze.

Ben in totaal 2 kilo aangekomen en vind het wel prima.
Moet 24 november weer naar de vk.
Dan ook weer bloedprikken!

Liefs Lenie en Quinten

hey Lenie,

Wij weten het ook niet hoor. Dus we zitten in het zelfde schuitje.

Bij ons is het met het kamertje nu zover dat we het leeg hebben. Maar dat is het dan ook. Komt allemaal nog wel. Zit er totaal niet over in.

Geboortekaartje maak ik zelf. Dat kan pas rond eind januari. Wij hebben een boerenbedrijf, en wij willen de namen schrijven (met speciale dierenverf) op een mooi lammetje wat dan wordt geboren. En dat dan als voorkant van het kaartje. Aangezien onze lammetjes op z'n vroegst half januari worden geboren (en dan gaat het een maandje of 2,3 nog door) kan ik nu nog even niks. het idee is er zal ik maar zeggen!

Volgende week weer naar de VK, en de week daarna dus weer opnieuw de 20 weken echo.

Hier gaat alles ook zn gangetje op de kwaaltjes na.ik heb vaak harde buiken de laatste 3 dagen moet ik zeggen..ook hou ik veel vocht vast terwijl ik het bij mn 1ste zwangerschap pas rond 34weken kreeg.naja had wel met 35weken zwangerschapsvergifteging..hoop dat dit nu niet al komt opzetten!

over een weekje kan ik weer naar de verloskundige.
ben tot nu toe zoon 10 kilo aangekomen kan iets meer zijn ondertussen!

ik weet inmiddels al een tijdje dat ik een 2de zoon krijg en wen nu echt aan het idee dat ik er straks 2 heb! ook zijn we zowat uit de naam,maar die hou ik nog voor me! haha
het geboortekaartje ben ik ook druk mee bezig,flink internet af aan het surfen naar leuke ideeen,en ga morgen even boeken halen bij de drukker!
ook het kamertje komt vordering in.de kleuren zitten tegen de muur en de meubels worden dit weekend in elkaar gezet! dus die is zover als af voor december.daar heb ik bewus voor gekozen omdat december een hele drukke maand voor ons is! mijn zoontje is jarig op 20december en die wordt 4 dus willen we wat leuks gaan organiseren!
groetjes kim (23weken3dgn)

Hee,
goed van je gean om hem weer naar voren te trekken, hij schuift snel naar achter he!

Ben vanavond voor het eerst wezen zwangerschapszwemmen, leuk,klein groepje maar oei wat word je er moe van! Ik ga het wel proberen te blijven doen, zeker met die bekken. Ik merk dat zitten steeds slechter begint te worden, als ik opsta verga ik van de pijn en kan ik amper open :s
het vocht valt nog mee, tenminste, tis niet erger dan het is .Ik moet van de ha hele dure pillen slikken maar stel het zo lang mogelijk uit. Die steunkousen zullen er volgende week zijn, wie weet red ik het gewoon daarmee en wat minder zout.... ik hoop het.

Leuk he, gean, als je je buik zo ziet bewegen!
De tijd gaat nu hard he dames met de naderende sint en kerst oud en nieuw en dan is het zo januari!!

Nog een weekje tot de 20 weken echo.. . zucht... ;)
grx astrid 20.4 wk

Hallo allemaal,

Hier gaat alles ook redelijk z'n gangetje. Soms wat slechte nachten (zoals nu...) dan kan ik écht niet meer slapen. Sporten zit er echt niet in, ik had eerst ook het idee om te gaan zwemmen maarja..

ik voel nog vooral gePLOP hihih, soms na het eten is dat wel pijnlijk, maar dan spreekt mijn man babylief vermanend toe haha zo schattig

de helft zit er in ieder geval op en ik probeer nu nog zoveel mogelijk te doen enzo want ik hoor van iedereen dat dit nu nog het beste kan....
xMarij

Terug
Bovenaan