klein groepje

Ik ben eerlijk gezegd maar kort van stuk, 1,65 m, maar gelukkig zit het allemaal goed verdeeld, en voel ik me niet echt een kamerolifantje! Ik vind het wel wat spannend wat er na de zwangerschap blijft zitten, hoor! Ik kan niet zo goed lijnen, thuis heb ik geen chocola en pepernoten in huis, dat is echt gevaarlijk. Maar als ze ergens anders voor het grijpen staan, zeg ik geen nee!

Gisteren naar een concert geweest van MOKE, was bij ons 5 minuten vandaan, erg leuk, en had een mooi plekje gevonden waar ik de hele avond kon zitten! Super gaaf! Nu kan het nog zonder oppas te hoeven regelen, denk ik maar. Baby danste af en toe lekker mee, zo leek het wel. Wel meteen na afloop naar huis en naar bed. Lekker uitgeslapen vanochtend, nu nog in mijn pyama, ga maar eens douchen nou! Heerlijk soms zo'n relaxed weekend!

Astrid, wens je vriendin veel sterkte!

VEel liefs LInda

Ja, lekker he zo'n concert, 'nu kan het nog' zal je wel gedacht hebben he? Ik heb dat ook hoor, nu hebben we nog eens in de twee weken een kinderloos weekend omdat ze naar hun vader gaan dan, maar dat is er straks niet meer bij. Nu ben ik helemaal geen uitgaander, keertje bioscoopje of uit eten vind ik leuk maar zet mij maar niet de hele avond in een bar :s Maar toch ben ik benieuwd hoe het gaat lopen straks. Schoonmoeder vragen op te passen kan een keer, maar die woont ook50km verderop :s

Leuk weekend gehad jullie? Spannend voor je man deze week Linda! Morgen beginnen bij de nieuwe baas toch? Wij hebben het rustig gehouden (lees: geen bal gedaan!) enkel klussen, ik houd erg van klussen (meubels opknappen, dingen maken...) en daar gaan we nu weer mee verder!

Liefs astrid

Terug
Bovenaan