HOi allemaal,
Ik ben blij te lezen dat er meer dames aangekomen zijn.
Ik had de gewoonte om bij een verstandelijk gehandicapte cliente voor ik zwanger was op de weegschaal te gaan staan, omdat ze dit wel grappig vond. Ze zei dan als ik een kilootje zwaarder was, dat ik teveel gesnoept had. ( Mijn eigen persoonlijke weightwatchers)...
Gisteren was ik bij haar en toen zei ze, nou kan je niet meer op de weegschaal, want nu ben je zwanger. Ik dus toch op die weegschaal. Wel even schrikken, Ik ben al zo'n 12 kilo aangekomen... Ik heb niet het idee dat ik zoveel ronder ben geworden, behalve echt op mijn buik en borsten, 12 kilo lijkt echter wel heel veel. Waar zit het allemaal.
Ik heb ook wel echt al een toeter, mensen reageren verbaasd als ik zeg dat ik pas net over de helft ben. Vragen ze wanneer ga je met verlof?
Buik gaat me nu ook al wel in de weg zitten. Merk dat ik niet meer alles kan, wat ik eerst kon...
Baby schopt volop, met name aan de rechtkant van mijn buik en onderin. Erg leuk om te voelen, mijn man kan dit nu ook regelmatig. Begint daardoor voor hem nu ook wat meer te leven. En vanaf 1 december heb ik hem dus de hele week 's avonds thuis. Erg leuk, maar dat gaat wel wennen worden, we hebben zo'n 3,5 jaar mekaar bijna alleen de weekenden gezien... Ik heb er zin in.
Hebben er nog dames de mexicaanse griep prik gehaald? Ik heb het niet gedaan, en ik hoop dat ik hier goed aan heb gedaan.
Wat betreft de babykamer, ik had een opwelling waarin ik veel geschilderd heb, maar nu weer erg druk op mijn werk, waardoor het een beetje blijft liggen, misschien dit weekend weer. Mijn schoonzus komt tegen de kerst en zij is erg goed op de naaimachine, dus als de gordijntjes nog niet af zijn, mag zij me mooi helpen.
Het gaat zo hard, en halverwege januari al met zwangerschapsverlof. Voor die tijd nog erg druk op mijn werk...
Oh nog een leuk nieuwtje, wij gaan 8 december kennis maken met onze gastouder en haar gezin. Ik ben erg benieuwd. Ik heb haar aan de telefoon gesproken, en die indruk was wel goed.
Ik ben morgen al weer 24 weken...
Oh en nog meer super nieuws, mijn vriendinnetje die de medische mallemolen in was gestapt belde me vorige week helemaal blij op, ze is 5 weken zwanger! De eerste keer proberen en het is raak... En er werd gezegd dat er maar een paar procent kans was dat het zou lukken op die manier... Ik hoop zo dat haar zwangerschap goed zal gaan verlopen...
Veel liefs Linda