klein groepje

Hoi Allemaal!

Ik vind dit 'klein groepje' toch wel fijn, merk ik, we zijn nu echt in gesprek, i.p.v. al die losse onderwerpen. Ik wordt soms ook een beetje moe van de opmerkingen die ik tegenkom van sommige dames. Maar goed...

Hier alles okay, ik ben erg druk, maar gelukkig heeft mijn man op het moment wat meer vrij, en heeft dus de laatste twee weken ervoor gezorgd dat het huis een beetje netjes blijft en ik gezond eet.

Ik houd mijn gewicht niet zo in de gaten maar 5 kilo afvallen is wel veel of niet.

Ik hoop idd dat ik niet teveel meer aankom, Ik vindt 12 kilo al zoveel, ik ben ook nog best klein, 1,65 m. Ik word zo rond als een balletje. Mijn man zegt dat mijn kont nu ook dikker aan het worden is, erg fijn!!!

Gisteren 3 jaar getrouwd, bij thuiskomst een bos bloemen en hij had heerlijk voor me gekookt, ik zat lekker op de bank en hij aan het koken en afwassen. Hoe luxe is dat...

Tegelijkertijd zijn we ook wel erg aan het wennen weer aan elkaar. 3,5 jaar gewend geweest dat manlief veel weg was doordeweeks en nu is hij bijna de hele week thuis (vanaf 1 december begint hij zijn nieuwe baan, en bij zijn oude baas is weinig werk momenteel). Ik word soms helemaal simpel van zijn opmerkingen over wat ik nou weer niet heb opgeruimd, en ik ben alles kwijt! Hij legt alles op een andere plek terug... Maar goed, dat is gewoon wennen. Erg fijn dat hij er nu meer is.

Astrid, wat heb je precies aan je handen, komt dat door je zwangerschap?

Gean, ik heb precies hetzelfde, iedereen om me heen is al ziek geweest, of erg verkouden, mijn man loopt ook al ruim een week enorm te hoesten, daarvoor heelveel in gevallen bij verschillende groepen waar clienten en collega's ziek waren. Zelf alleen een verdwaald hoestje gehad, niets noemenswaardig. Mexicaanse griep lijkt ook in de omgeving steeds meer voor te komen, nog niemand die ik zelf ken, gelukkig!

Vandeweek een super badstandaard op de kop getikt via marktplaats, past op ons bad. Hartstikke fijn, ga nu weer even kijken voor een box.

Groeten Linda

hoi,
Astrid veel suc6 morgen!! niet zenuwachtig maken.... en laat het snel weten!!! zal aan je denken morgenmiddag, al oppas kunnen regelen? tis idd een rare tijd!

Linda: is zeker wennen nu, zeker als je man dan ook gelijk een week bij huis is! maar zeker ook erg fijn!!! nou de M.G. is hier helaas wel in volle gang bij beide fam's op werk meer de gewone griep. maar gelukkig rol ik er tot nu toe goed doorheen.

nou ik ga maar eens een hele berg strijk doen..

Hee,
Linda, ik vind het ook prettiger zo, je leert elkaar echt een beetje kennen, van die losse vragen niet he!
Ik kan me voorstellen dat het ff wennen moet zijn, ik moest wel even lachen in mezelf hoor dat ie alles op een andere plek legt ;)

Gean: schoonmoeders komt oppassen dus we kunnen lekker met zijn tweetjes gaan! Ik ben best een klein beetje zenuwachtig, heb natuurlijk zoveel ellendige verhalen gelezen afgelopen 8 maanden (na mijn mk in maart vooral) maar hij beweegt goed en ik groei goed, dus het zal best goed zitten wa?
Hopelijk dan ook uitsluitsel of het echt een jochie is!
Ik ga ook nog vragen toch over die mx griep, hoewel mijn gevoel nogsteeds NEE zegt. En hier in BE neemt het gevallen al af was op het nieuws dus mijn angst neemt ook af! Wat dat betreft ben ik echt blij da tik nu in BE woon, minder dichtere bevolktheid en minder mx griep!
Ik ga ook eens vragen naar dat gewicht van het kindje wat iedereen weet te vertellen, ik ben benieuwt, mag toch hopen dat ie niet voor loopt in gewicht, want ik ben zoo dik (fijn he, als je man dat tegen je zegt! En je voelt je al zo lekker in je vel als je dik word :s)

Mijn handen, das ook vocht zegt de h.a. Ik heb er wel medicijnen voor maar nog steeds niet genomen, daar heb ik eerst ook nog wat vragen over namelijk. En dan erbij het gaat nog wel, tis vooral ochtends en savonds dat ze dikker en heet zijn maar verders valt het wel mee.

Gisteren nog wezen zwangerschapszwemmen weer, echt wel vermoeiend hoor!
Ik had het misschien al gezgd, ik ben eigelijk een beetje te klein voor het bad. ik ben maar 157 en het water staat 125, moet je dan rondjes lopen, of oefeningen doen, sta ik op mijn tenen (anders komt mijn hoofd bij de oefeningen onder water :p) en das echt vermoeiend! Maar ik merk het wel hoor, niet dat het beter gaat met mijn bekken nu maar vooral dat ik spierpijn heb de volgende dag, dan heb je iig het gevoel dat je iets gedaan hebt!

He, ik laat het jullie weten hoe het was vanmiddag!

Gr astrid!

Joeeeehhhoooo, alles perfecto!
Mooi hartje, compleet, alle orgaantjes gezien, ruggegraatje, beentjes gemeten, en HIJ heeft goed meegewerkt na een paar keer porren, want het piemeltje is goed zichtbaar op de echo! Gaaf hoor, alles was heel goed te zien, hij hield enkel zijn handjes steeds voor zijn gezicht dus we hebben alleen de neus en mond op de echo.
Ik ben blij :))))) Mijn vriend ook supertrots he, kvind dat mooi om te zien dat hij dat ook zo mooi vind op die echo!

Nog in de wachtkamer he, komt er een stel bij ons zitten in de wachtruimte, ik was metmijn vriend aant praten. Die gozer gaat twee stoeltjes bij mijvandaan zitten en gelijk hoor ik "sssssttttt...!!!" Ik kijk om, maar heb niet in de gaten dat dat voor mij bedoeld was (franse gedeelte van BE he) dus ik ga vrolijk verder. Meneer gaat aan de andere kant van zijn vriendin zitten steunen en puffen en Jon zegt op een gegeven moment van 'houd eens op' he. Die gozer gaat me toch tekeer he! "Ta gueule" dit en ta gueule dat" Toen kreeg ik pas in de gaten dat IK mijn mond moest houden, maar verdorie tis toch geen BIEB! Ik was niet aant roepen gewoon aant praten.
We hebben nog een poosje gezellig daar gezeten en hebben EXTRA ons best gedaan lekker veel tijd te nemen bij de dokter. Uit eindelijk goed gelukt, 45 min, niet slecht. Stomme eikel.

Maar ik ben BLIJ!

Heee ik had al op je topic gereageerd, maar nogmaals super dat alles goed lijkt.

Maarre die man in de wachtkamer vond dat je niet mocht praten in de wachtkamer? Uhhmm ok, gefrustreerd mannetje dus.

Hier op zich alles wel goed, al 3 dagen hoofdpijn, daar ben ik inmiddels wel helemaal klaar mee! Vanavond ga ik op de 3 kinderen van mijn zwager en schoonzus passen! De jongste is nu 3 maanden, heerlijk klein mannetje. En maar lachen.

Volgende week donderdagavond de tweede 20-weken echo. Kijken of ons frummeltje dan iets beter mee wil werken.
Jullie weten allemaal het geslacht he. Wij dus niet, maar heb zo sterk het gevoel dat het een jongetje wordt. Gek he. We zullen zien!!

Groetjes,
Margreet
(vandaag alweer 23 weken zwanger!!)

Hoi,

WIj weten ook niet wat het wordt, de kleine lag met zijn of haar beentjes gekruisd, en hoe zit dat dan met een tweede 20 weken echo, wij hebben er maar eentje gehad.
Ik vind het verder niet zo erg dat we het niet weten, we zijn het eindelijk eens over beide namen. De jongensnaam is niet geheel volgens mijn criteria (zowel engels als nederlands hetzelfde uit te spreken, niet te lang) maar deze naam blijft hangen, dus dan zal het gewoon goed zijn zo. Leuke engelse naam! En de meisjesnaam hadden we al.

Ik heb juist het sterke gevoel dat het een meisje wordt, maar vannacht gedroomd dat ik beviel (heerlijke gemakkelijke snelle bevalling, hi hi, dream on), van een jongetje. (Ook de borstvoeding ging meteen goed, grappig joh, dromen!)

Groeten, Linda

Hey Linda!

Ik krijg um nog een keer, omdat het de eerste keer bijna niet te doen en te zien was doordat ons kindje echt in een onmogelijke positie in mijn buik lag, en weigerde ook maar iets te draaien.

Ik help het je hopen dat het toch een snelle makkelijke bevalling gaat worden. Je weet maar nooit toch??!

Terug
Bovenaan