klein groepje

Dat von Willbrand zegt me ook niks!

Ik ben door de VK nu al op afspraken om de 3 weken gezet terwijl ik 23+5 weken zwanger ben. Nou ja, maakt ook niet uit.
Het schiet inderdaad mooi op. Moest afgelopen week op het werk de planning voor februari maken en dat was zo gek om mezelf in die maand nog maar 3 weken in te delen, en daarna gewoon weken lang niet.

Dames geniet van de zwangerschap, doe ik ook!

Ja sorry, omdat ik het zelf ken ga ik er soms vanuit dat andere er ook bekend mee zijn :s
Von Willebrandt is een bloedstollingsstoornis die ik heb, ik bloed sneller en langer vandaar dat ik erop geprikt word, ze houden de ontbrekende factor in de gaten ;)

Linda, je bent vast geen zwaargewicht hoor, je zal enkel een stukkie langer zijn dan ik :p Toch ook al wel 10 kilo aangekomen he... en is dat puur baby (zwangerschap) of ook pepernootjes en chocolademuntjes net als bij mij :p

Marinally: misschien komt dat ook net beter uit met de naderdende feestdagen he, dat je nu al om de 3 mag komen. Toch een hoop artsen een paar dagen uit de running!
Ik moest dus ook midden in de feestdagen komen, maar dat gaat gewoon nu dus hebben ze mij er net na gepland. Misschien had jij gewoon geluk?

Fijn dat he tgoed gaat met iedereen!
Ik heb een vriendin die is bijna 25 weken nu en die ligt nu voor de zoveelste keer in het ziekenhuis maar deze keer aan de weeenremmers... ik duim dat het nog een poosje mag blijven zitten bij haar.

grx

Ja want ik moet ook net voor kerst naar de VK, dus dat zal het vast zijn geweest!

Jeetje 25 weken, dat is zeker te hopen dat dat nog even blijft zitten. Ik ga met je meeduimen!

Die bloedstollingsstoornis heeft geen effect op de zwangerschap?

Nee, toevallig heb ik de bloedstollingstoornis die lekker meezwangert. De factor die ik mis gaat door moedertje natuur al omhoog als je zwanger ben, ik ben nu al uit het risicogebied meen ik. Maar het is natuurlijk wel de reden dat ik in het ziekenhuis moet bevallen he. Overigens bij de andere twee bevalling niets geen last gehad, dus ik maak me daar geen zorgen over ;)

Die vriendin mag zaterdag weer naar huis, met weeenremmers onder haar arm mee. Dan maar plat liggen en dagen tellen :s
x

hoi,
nou bij mij stond vanmorgen de weegschaal op 65kg!!! besloten om toch maar wat minder van die lekkere pepernoten en letters te laten staan.ik heb alleen mega trek ineens!!! lust ineens 3 snee brood smorgens terwijl ik normaal 1 met veel pijn en moeite naar binnen krijg... raar hoor.
dan duurt het nog lang voor je vriendin zeg!!! als ze nu al plat moet, hopen dat haar kindje nog een poos wil blijven zitten!
aanstaande woensdag mag ik weer naar de VK, en de week van kerst naar de gyn. moest nl in week 29 terugkomen.... hoop dat er dan nog wel volk aanwezig is daar in het zh:)
nou meiden slaap lekker vannacht, ik ga zo ook op 1 oor. gaaaaaaaap

haha, nog minder laten staan je :p
Verleidelijk he! Nu hebben ze hier in BE helemaal geen pepernoten of chocolade letters maar vanavond mag ik weer rijden (joepie :( ) en ga ik weer wat halen! Wat is sinterklaas zonder pepernoten wa?
Hoeveel ben je nu aangekomen gean?
Ik heb het ook hoor, ineens die reuze honger! net wat jij zegt, soms schep ik savonds zelfs twee keer op, nou dat deed ik ook nooit!
tis bijna echt eten voor twee ;)

hoi,
nou ben 16 kg aangekomen nu in totaal. vanmorgen even de stad in, mr dat stilstaan voor een kassa is zo verschrikkelijk:( sta mr te wiebelen omdat mn voeten gaan slapen. nou die lekkere bonbons die je nu overal ziet zijn zo verslavend.... mr heb nog niks gekocht!!! goed he:D

Terug
Bovenaan