klein groepje

Astrid: hoe gaat het met de verhuizing, is het nog vol te houden nu? straks lekker inrichten en de babykamer op orde... hopelijk blijft de kleine nog een poosje zitten:)

hoe gaat dat eigenlijk met dat kraammatras (dun ding zeg)??? heb hem nu onder mn hoeslaken liggen, leg er tegen DE DATUM wel een matje op mn hoeslaken...
maar zo erg kraakt ie niet bij mij hoor Linda:)
nou vandaag weer zo'n energierijke dag... heel de gang, slaapkamers en zelfs de zolder gedaan. en mn man zag het gisteren niet eens:( hopelijk ziet hij het nu wel......

liefs

Daar was ik ook weer eens.

Weinig te melden eigenlijk. Nog 6 dagen werken en dan gaat mijn verlof ook in.
Begin 's nachts wat minder te slapen, onrustig. Maar niet dat ik uren wakker lig ofzo.
Kamertje is klaar, alles gewassen, gestreken en opgemaakt. Kortom ik ben er wel klaar voor. Maar moet nog maar even een paar weekjes blijven zitten.
Hoe gaat het met de verhuizing Astrid? Schiet het wat op? En pas je goed op jezelf?

Liefs.
Margreet

Nou bij mij wat onrust in de tent.

Ik had donderdag al diarree. Vrijdag ziek (virus), hoofdpijn en ik heb de hele dag niks binnen kunnen houden (ook geen vocht). De hele dag de baby amper gevoeld, terwijl het normaal nogal een druktemaker is. Toch maar even de VK gebeld, en toen konden we 3 kwartier later terecht. Bloeddruk was goed, en via de doptone hoorde we het hartje goed kloppen. Toch even naar het ziekenhuis voor CTG, die was prima. Ook nog een echo gehad, en nu weten we dus wat het wordt.

Zaterdag voelde ik me nog steeds beroerd, al heb ik gelukkig wel weer wat kunnen eten en drinken. Nu nog wat hoofdpijn, nog maar een dagje rustig aan doen. De baby beweegt gelukkig weer wat meer.

Groetjes Linda

Linda beterschap nog!!! hopelijk heeft dat dagje rust nog goed geholpen! spannend hoor dat je de kleine niet voelde, gelukkig dat hij nu wel meer beweegt!

ik ben vanmorgen weer naar de gyn geweest. weer ctg moeten maken gelukkig ging babylief hard te keer:) (was net aan het draaien!!!!!) en ligt nu GOED!!!!! hopelijk blijft dat hoofdje nu ook echt naar beneden wijzen!!! verder was de bloeddruk aan het apparaat laag ( 110/60) wilde ze de medicatie al stoppen. gevraagd of ze dan eerst even handmatig wilde meten ( 130/85.......) tja toen moest ik ze toch maar blijven slikken. kan blijven aangeven dat dat apparaat altijd te laag aangeef bij mij....
nu volgende week weer terug, ben benieuwd!

Helaas was ik gisteren toch weer ziek en moest ik overgeven, vandaag wel beter, maar merk dat ik nog niet geheel de oude ben. Rustig aan doen maar.

Ik ben in totaal door dit virus al weer 3 kilo afgevallen. Dat gaat ook snel he! Maar goed ik kan het hebben. Zat inmiddels al op de 20 kilo erboven op, dus.

Wat fijn, Gean dat de baby nu goed ligt, wanneer was jij ook weer uitgerekend?

Ik heb de klossen er nu onder, en kan net in en uit bed stappen, zonder een krukje ofzo, valt ook weer mee. Hebben de slaapkamer ook anders gezet, zodat er aan de kant van waar ik zou moeten bevallen plek is voor de vk en kraamzorg. Had de kraamzorg om gevraagd. Staat dus nu echt raar, verhoogd bed en onlogische indeling. Maar goed, da's maar tijdelijk!

Ga zo eens koken.

Groetjes Linda

zit je niet mee Linda! nou hopelijk blijft het nu de goede kant opgaan. misschien ook een beetje de spanningen die eruit komen nu?? tja en er gaat buikgriep rond....
ze hebben het bij mij niet over de indeling van de slaapkamer gehad gelukkig! heb net een smal paadje tussen mn bed en de wieg:) ik heb toch een opstapje gehaald want het is een aanslag op mn bekken om in mn bed te klauteren.
vandaag nog maar even de benedenverdieping schoonmaken, mn man is jarig en er komt een bende volk:( heb hem wel even verteld dat hij voor drinken moet zorgen en dat ik niet de hele avond ga lopen, maar daar was hij het wel mee eens. vannacht weer erge buik/rugkramp gehad zijn dat nu oefenweeen?
ik ben 8 maart uitgerekend, 2 dagen later als jou toch Linda?

fijne dag vandaag!

Hier begint het nu 's nachts ook te rommelen. Een soort buikpijn, die ik na 2 uren beschreef als een gevoel dat een vrachtwagen maar rondjes bleef rijden in mijn buik. Geen idee of dat nou oefenweeen zijn. Maar rot gevoel is het wel.

Buikgriep gaat inderdaad rond. Maar hopen dat je snel opknapt, want je kan je energie dadelijk wel anders gebruiken!

Margreet

Terug
Bovenaan