klein groepje

Oh nee, een verjaardag!!!! Gefeliciteerd met je man, Gean! Mijn man is 28 februari jarig, en we weten nog niet wat we doen, ik vind dat hij het gewoon moet vieren, hij verwacht ook echt dat de baby op die dag komt... Ha ha! Ik hou de baby dan nog wel een dagje tegen, mocht die aanstalten maken die dag te komen. Is toch niet leuk om op dezelfde dag jarig te zijn als je papa... Pete's moeder was zelf op 4 maart uitgerekend, en ik ben op 6 maart uitgerekend, maar ik loop op elke echo voor op schema, dus ik heb wel het idee dat het wat eerder komt. Ik hoor trouwens overal enorme baby's geboren worden, mijn vriendin is bevallen van een dochter van 8 pond en de buurvrouw van een vriendin is bevallen van een zoontje van 10 pond!!!!
Bij mij rommelt er nog niets, behalve dan een gelukkig weer heel beweeglijk kindje, die mijn buik weer alle kanten op beweegt... Zo komisch!
Voel me gelukkig trouwens vandaag weer wat beter, heb goed geslapen vannnacht..
Ik ga maar weer eens achter het naaimachine, die stoelhoes moet nog af! Dat heb ik de afgelopen dagen niet kunnen doen, de bank en mijn dekentje was toen alles wat ik kon opbrengen!

Groetjes Linda

nee op de zelfde dag jarig zijn als je papa lijkt me ook niet echt een suc6. binnenhouden dus:)
fijn he dat het nu weer zo beweegd, genoot er ook echt van ondanks dat ik de hele nacht er niet van kon slapen:D

las net op hyves dat Astrid niet op de site kon (zij heet toch Jodi op hyves?)

ik hoop toch eerlijk gezegd niet op zo'n hele grote baby:( moet er ook nog uit!!!! nou het is iig al een stuk groter dan ik was met de geboorte:) ik werd er met 30 weken uitgeplukt en was net 2,4 pond.....

hoi,
nou verjaardag was erg gezellig, maar ben helemaal gebroken. ik kan niet de hele avond op de stoel zitten toekijken dus automatisch doe je weer veel te veel. drinken heeft manlief voor gezorgd ik had alleen maar de hapjes.......... verder ging de visite tegen 23 uur weg, alles nog opruimen, uiteindelijk lag ik om 2u nog wakker:( nu net nog maar ff een dutje gedaan.

ja ik maakte me ook al bezorgd hoor, tis idd niet een peuleschilletje! normaal al niet en nu helemaal niet. dus Astrid laat ff wat van je horen:)

groetjes Gean

Volgens mij doe je op zulke dagen altijd weer teveel.
Wij vrouwen willen altijd verzorgen en helpen he.

Had ook op Hyves gelezen dat ze al dagen niet in kon loggen op het forum. Ze schreef nog dat de verhuizing mooi aan het opschieten was.

Sjonge jonge jonge zeg! Een hele week lukt het me niet erop te komen, blijkt het gewoon aan mijn link te liggen! Hij zit onder mijn 'favorieten' en dat werkt nu kennelijk niet meer!

Sorry ik heb even niet alles terug gelezen hier :s

Verhuizing gaaaat.... niet snel maar het gaat en ik trek het nog aardig al heb ik soms een zenuwinzinking als ik bedenk hoeveel we nog moeten doen en het ergste is nu dat ik zowel HIER als DAAR geen babykamer heb, of iets wat er op lijkt :s Als ie het maar niet in zijn koppie haalt eerder te komen he...
Het verven is bijna gedaan, alleen de slaapkamers nog, nou, anderhalve slaapkamer dan, dit weekend gaat mijn vriend met wat hulp HOPELIJK de meeste grote dingen verhuizen dan kan ik ook iet UIT gaan pakken want tja, alles daar hebben en geverrfd hebben is een ding, dan komt de rest nog...
zucht, slecht gepland dit he! Nou ja, over een half jaar lachen we hierom toch?

Heb ik verteld van mijn afspraak bij de gyn? Zo niet, komt ie ff int kort, ik had een afspraak die was ik vergeten, twee dagen laten kon ik gelukkig terug, alles was goed, kindje ligt goed, niet ingedaald, bloeddruk goed, bloeduitslagen van devorige keer goed, alles goed dus. Ik was alleen niet zo veel aangekomen, slechts 1 kg in 4 weken, das te weinig eigelijk maar hij zei dat het kndje genoeg energie had gepikt van mij om te groeien, fjjuuuf gelukkig maar. Nu dan 2 maart terug voor monitoring en dan gaan ze ook prikken voor de von willebrand (bloedstollingsstroornis...)Nu jullie ff terug lezen, sorry voor mijn afwezigheid!

groetjes

Oh, linda en gean, vor jullie schiet het al echt op zeg! Linda, mijn vriend is ook de28e jarig :p
en mijn zus is geboren op de verjaardag van mijn vader, altijd nog beter dan met kerst ofzo he, en leuk voor paps dus wie weet?!

Wel leuk trouwens dat jullie naar me gevraagd hebben ;) toch fijn te zien dat het opvalt als je er ff niet bent!
Ik had iid op de hyves een berichtje gezet maar aangezien ik daar eigelijk de enige was die er niet op kon moest het wel aan mij liggen he ;)

Nu ff liggen, oh, bijna naar bed, tis al laat! Ik heb zo'n ms gevoel weet je wel niet zo prettig!

6 en 8 maart is al bijna!!!

Terug
Bovenaan