Oh nee, een verjaardag!!!! Gefeliciteerd met je man, Gean! Mijn man is 28 februari jarig, en we weten nog niet wat we doen, ik vind dat hij het gewoon moet vieren, hij verwacht ook echt dat de baby op die dag komt... Ha ha! Ik hou de baby dan nog wel een dagje tegen, mocht die aanstalten maken die dag te komen. Is toch niet leuk om op dezelfde dag jarig te zijn als je papa... Pete's moeder was zelf op 4 maart uitgerekend, en ik ben op 6 maart uitgerekend, maar ik loop op elke echo voor op schema, dus ik heb wel het idee dat het wat eerder komt. Ik hoor trouwens overal enorme baby's geboren worden, mijn vriendin is bevallen van een dochter van 8 pond en de buurvrouw van een vriendin is bevallen van een zoontje van 10 pond!!!!
Bij mij rommelt er nog niets, behalve dan een gelukkig weer heel beweeglijk kindje, die mijn buik weer alle kanten op beweegt... Zo komisch!
Voel me gelukkig trouwens vandaag weer wat beter, heb goed geslapen vannnacht..
Ik ga maar weer eens achter het naaimachine, die stoelhoes moet nog af! Dat heb ik de afgelopen dagen niet kunnen doen, de bank en mijn dekentje was toen alles wat ik kon opbrengen!
Groetjes Linda
Bij mij rommelt er nog niets, behalve dan een gelukkig weer heel beweeglijk kindje, die mijn buik weer alle kanten op beweegt... Zo komisch!
Voel me gelukkig trouwens vandaag weer wat beter, heb goed geslapen vannnacht..
Ik ga maar weer eens achter het naaimachine, die stoelhoes moet nog af! Dat heb ik de afgelopen dagen niet kunnen doen, de bank en mijn dekentje was toen alles wat ik kon opbrengen!
Groetjes Linda