klein groepje

ha!
Astrid fijn dat je er weer bent:) was ineens zo stil hier:p
hopelijk luistert de kleine goed en blijft hij idd nog even een poosje zitten! gaat wel kriebelen he, als je nog niet alles klaar heb. maar ga niet stressen, want das ook niet goed voor jou en je kindje!!! ik weet dat het makkelijk praten is voor ons.....
kan je met uitpakken geen hulp van familie inschakelen? dat scheelt weer, moet je alles alleen nog maar een eigen plekje geven, want ze zetten het toch allemaal anders neer dan jij wilt:)

hier erg onrustige nacht gehad. veel naar de wc, toen enorme "menstruatiepijn"en harde buiken. maar het lijkt of de kleine nu toch wat lager is gaan liggen want heb geen druk meer op mn ribben!!! heeeel erg prettig.

suc6 vandaag:)

Hier alles prima!

Fijn om te horen dat alles goed is met je Astrid!

We hebben ons wel even zorgen gemaakt om je... Is niet niks om zo te verhuizen op dit moment. Aan de andere kant, ik denk dat de motivatie om nu meteen maar alles aan te pakken en te zorgen dat het klaar is wel hoger is. Soms blijven dingen zo liggen bij een verhuizing. Wij hebben na ruim een jaar in ons huis nog steeds de wc deur niet geverfd, niemand die dat weet behalve wij... Valt ook niet op, verder, maar wij weten het!

Vandaag lekker een vriendinnetje op bezoek gehad, nog even de stad ingelopen en ze heeft heerlijk geshopt voor haarzelf, zij heeft zelf 3 kinderen en kon heerlijk genieten van even wat tijd echt voor haar zelf. Daarna lekker chocomel en taart natuurlijk in een kroegje... Da's nu zo vanzelfsprekend en gemakkelijk nog zonder kinderen... Ben benieuwd hoe ons leven zal veranderen na de geboorte van ons kindje...

Ik ga mijn eten afmaken, ik heb honger!

Groetjes Linda

Hee,

gean: jij ook 24 jaar joh? Wij zijn een van de jongste hier opt maart forum he! En nog een van 22 dan ;)

Linda, je hebt gelijk hoor, alles gaat als een trein, maar toch de dingen die niet ECHT belangrijk zijn stel ik ff uit, nu ben ik zelf wel een klusser dus lang zal het niet blijven liggen, maar het voormaanste is nu dat het goed leefbaar is en dat er een babykamer komt, ja komt...
Huiskamer is zo goed als af! Tis super, ben zooo blij na 13 maanden in een andermans huis! Al mijn (onze.. nou ja, eigelijk heeft mijn vriend bijna niks :s) spulletjes terug, super!!!!!

Morgen alvast een paar dingen ophangen en wie weet lukt het dan nog om er binnen een week of twee te zitten! Raar idee hoor dat ik daar over een paar weekjes waarschijnlijk het begin van mijn bevalling zal beleven!

hoe is het verder met jullie?
Linda, schiet op nu, hoe ver ben je?
En de rest???

Ik ben nu 38 weken, Gean is maar 2 dagen na mij uitgeteld... Maar ja volgens mijn man komt het dus volgende week zondag op zijn verjaardag. bEdacht me net dat samen met opa jarig zijn ook niet zo handig is, mijn eigen vader is namelijk aankomende woensdag jarig... Kan dus ook nog... Maar goed, kan dus ook nog 4 weken blijven zitten... Ha ha! Da's zo raar aan deze tijd, is zo lekker onvoorspelbaar.

Ik ben vandaag nog even alleen op pad geweest, met de auto naar een vriendinnetje gereden die jarig was, 3 kwartier verder op. Was wel even lekker, d'r helemaal uit. Met die sneeuw de afgelopen tijd, toch veel thuis gebleven, omdat Pete de auto meehad. Pete vond het eigenlijk niet zo prettig dat ik alleen ging, maar wilde zelf niet mee, dus ik ben gewoon alleen gegaan. Pas nog net in de auto, heb zo'n 5 cm tussen mijn buik en het stuur...

Net de buren op visite gehad, ga nu slapen, ben moe. Lig zelden zo laat in bed....

Groetjes Linda

Ow het schiet voor jullie ook echt op zeg.
Ben nu 36 weken en 1 dag zwanger.
Buik begint me langzaam in de weg te zitten. Vooral 's nachts.

Wij hebben gelukkig de komende weken geen verjaardagen op de kalender staan.
Mijn zus was van haar oudste 1 dag voor mijn verjaardag uitgerekend, hij kwam uiteindelijk 2 dagen na mijn verjaardag ter wereld, Maar das wel gek.

Goed hoor Linda dat je gewoon nog gaat. Ik snap dat je man het allemaal wel erg spannend en eng vind. Maar hele dagen thuis blijven zitten is ook niks. Dan komt er ook geen eind aan de dagen.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste dag gehad. Nu dan ook eindelijk verlof. Moet geloof ik nog even tot me doordringen.

Nou ik ga even douchen, gaan zo even bij zwager en schoonzus op visite.

Vandaag 35 weken 'pas' hier! Ik pas nog achter het stuur hoewel ik er wel met mijn buik tegenaan zit, ik heb niet zulke lange pootjes snap je ;)
Bij de anderen ook gereden tot het eind, met pijn en moeite dan hoor, maar het reed!

vandaag weer naart huisje, beetje boren, zullen de bovenburen leuk vinden op zondag, maar goed...

gr

Vandaag weer een dagje naaien voor de boeg, mijn man gaat zo met de buurman naar de motorbeurs, dus ik heb het voornemen mijn stoel af te maken...
Misschien dat ik ook nog wel ga boren, moet nog 3 ingelijste posters ophangen in de babykamer. Na het fiasco van mijn man vorig weekend met het boren, doe ik het liever zelf, ik heb minder de neiging om boos te worden op een muur als het even niet helemaal gaat zoals manlief graag wil...

Ha ha, de buurvrouw kon er wel om lachen dat ze mij vandeweek overdag hoorde boren... Wij hebben een beetje een ontraditionele verdeling in de relatie qua klussen e.d. Maar goed tegelijkertijd kruip ik ook vrolijk achter het naaimachine... En mijn man is van de motoren, dus da's wel echt mannelijk, nietwaar...

Groetjes Linda

Haha, ik heb gisteren ook zelf maar een beetje geboord aangezien mijn man het nog wel eens wil proberen de schroef er langs de andere kant in te draaien... mijn klusschat :p

Vannacht niet zo lekker geslapen, gisterenavond zoooveel dorst dat ik drie bekers melk naar binnen heb gegoten om er vervolgens dan weer drie keer uit te moeten snachts (slim he) om dan ook nog snachts eens melk te gaan zitten drinken voor de dorst (en het is zo lekker!) maar ja, je ziet het cirkeltje verschijnen he, tis niet goed voor je nachtrust zo :s dus ik ga zo lekker naar bed. Ik heb gisteren toch te veel gedaan, kast in mijn eentje in elkaar gezet en nog andere dingen geboord en gedaan, eind van de dag in tranen dat ik kapot moe was natuurlijk. Gewoon dom, ik weet het.
Weltruste dus ;)

Terug
Bovenaan