klein groepje

Wat is dat toch met die mannen... ha ha!
Drink jij ook zoveel melk, Astrid, ik kan de melk hier in huis niet aangesleept krijgen. Heerlijk!
Werkt ook goed tegen de maagzuur, die me toch nog steeds af en toe dwars zit, gelukkig niet meer zo erg sinds dat de baby ingedaald is...

Groetjes Linda

hoi,
melk, melk en nog eens melk in de koelkast hier!!!! werkt helaas bij mij niet meer tegen maagzuur, heb nu een drankje bij de apotheek gehaald, erg vies maar werkt super!!!

net controle gehad, baby is volgens echo nog geen 6 pond! dus niet zo hard meer gegroeid.... inwendig onderzoek gehad (wat een rotkarwei!!!!, ontspan maar HOE?????) helaas nog maar heel iets ontsluiting niet genoeg om te strippen. bloed laten prikken en moet ik morgen terug voor een CTG en uitslag van bloed, is dit goed wachten we nog een weekje, anders wordt het toch echt inleiden:( ik vind het zoooooo eng allemaal ineens!!!

Jij hebt zeker niet elke controle inwendig onderzoek gehad, gean? hier doen ze dat vanaf week 16 en ondertussen kan ik me ontspannen hoor (scheelt ook dat ik nu een andere gyn heb, die andere 'veraste' me soms door onaangekondigd twee vingers naar binnen te duwen :s)

Spannend hoor morgen de uitslag! War hoop je zelf op? Misschien ben je van de week wel bevallen meid!

Moet zeggen nu er hier en daar al bevallen zijn heb ik er ook wel zin in, klinkt gek misschien, hoewel het helemaal niet uitkomt met het verhuizen zou ik het toch fijn zijn als ie over twee weken dag komt zeggen ;)

Laat je het weten morgen?!

Terug
Bovenaan