Klein Groepje

Oh, ik loop helemaal achter hier, schand!!!!
twee van ons groepje begonnen dan???
Linda en Marinally ook? Linda iig of het nou spontaan is of ingeleid toch?

Spannend hoor! Succes meiden!

hahaha,
ik wordt nu toch wel heeel erg jalours hoor!!! ik wil mn kleine ook wel eens in het echt gaan zien... kijken welk klein spookje mn hele ritme op de kop heeft gezet:)
morgen weer voor controle naar het zh. weer opnieuw bloedprikken en aan het CTG. die gyn's snap je toch ook nix van!!! de 1 zegt tegen me als de waarden achteruit zijn gegaan, gaan we inleiden vooral omdat de werking van de placenta achteruit gaat. kom ik de volgende dag terug voor CGT en uitslag: bloedwaarden waren verslechtert maar de gyn die ik toen had vond het niet nodig om in te leiden. kon wel over een week terugkomen. DACHT HET NIET!!!!! dus gezegd dat ik morgen weer wilde, heb ik tenminste die 1e gyn weer....
voel de kleine de laatste dagen ook minder bewegen, voel wel wat beweging maar niet meer zo erg dat je het goed kan zien wat ik anders wel heb. maar ja zolang ik nog beweging genoeg voelde op de dag was het goed. toch maak ik me er wel een beetje bezorgd over...

Astrid schiet het al mooi op met uitpakken?? en alles gereed te maken voor de baby??
Margreet wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? ook niet zo heel lang meer he?

Terug
Bovenaan