Klein Groepje

Ahhhhh nog steeds geen nieuws! Ik wil ut weten!!!

Ik ben over 3 weekjes uitgerekend,dus kan ook nog wel even duren. Maar hoop uiteraard van niet.

Spannend hoor met Linda, hoe zou het zijn gegaan?
Astrid, weer wat opgeschoten in jullie nieuwe huis? Vind het zo knap hoe je dat de laatste weken nog allemaal doet.
Ben vanaf mijn eerste dag van verlof volledig ingekakt, en doe bijna niks meer.

Gean spannend hoor, en gewoon voet bij stuk houden. Kun je zien hoe verschillend gynacologen werken he.

Nou ik blijf de hele dag de boel in de gaten houden hier.

Margreet

Nog geen nieuws dus? Die zit lekker op een roze/blauwe wolk hoor :p

Gean, hoe is het gegaan bij de gyn (gegaan... tegen de tijd dat je dit leest denk ik) ?

Margreet, gaat hard kriebelen he als ze zo achter elkaar aant bevallen zijn nu, frustrerend om pas 28 maar tuitgerekend te zijn!!!!

Ben nog steeds hard aant werk int huis, niks knaps aan hoor, sta af en toe letterlijk te janken om het bol te werken zo en nee we zijn nog lang niet klaar!!! Onze kamer/babykamer is nogsteeds in opbouw, gisteren een commode gebouwd, zelf, want de andere is echt te groot voor de kamer dus die kunnen we niet gebruiken. Hij is nog leuk geworden ook! Wel het bedje in elkaar gezet mocht het komen dan kan ie iig slapen :s ... Morgen weer kasten brengen ist idee maar van uitpakken is behalve in de huiskamer nog echt geen sprake hoor! Soms schiet ik er vreselijk van in de stres ook omdat ik van die steken blijf houden daar onderin, zegt niets, maar bij de anderen had ik dat toch later hoor...
tja, alst komt dan komt het, c'est ça... dan hebben we later nog een leuk verhaal te vertellen ;)

Ook vreselijk last van mijn arm, kan ik nu net niet gebruiken he! Vannacht geen oog dichtgedaan van d epijn! Waren het eerst 2 vingers die tintelden/gevoel verloren zijn het er nu 3.5 en aan de andere hand ook 1! Snap echt niet wat het is!!! Ik zal het eens bij de gyn voorleggen volgende week anders maar h.a.

xx

hoi,
nou mag me maandag melden! ben er wel blij mee, want om nu om de dag naar het zh te gaan word je ook wel een beetje zat...

Astrid is dat niet het tunnelsyndroom waar je last van heb? sterkte meid met de verhuizing! petje af, ik zou het niet kunnen!!!

Yep, schot in de roos! Ik heb vanmorgen eens zitten googelen he, schijn je dus van zwangerschapshormonnen ook het tunnelsyndroom te kunnen krijgen! joepie, kan ik net gebruiken nu ik bezeig ben muren te schilderen enzo, maar ja...
als het maar over gaat! Ik ben nogal veel met mijn handen bezig (tekenen schilderen enz...), wie niet?, kan dat toch niet missen hoor! Ik ga het iig aangeven dinsdag, al verwacht ik niet dat hij er iets aan kan doen.
Ik kant wel duidelijk merken nu het later word in de avond dat mijn vingers al beginnen en zelfs mijn voeten voelen raar :s
mag toch hopen dat ik niet nog 4 weken zo moet "slapen" als vannacht :(

Fijn dat je maandag weer mag gean! Zit je ver bij het ziekenhuis vandaan of dat niet?
Ikke dinsdag weer, ben benieuwd, we gaan monitoring doen, uurtje liggen dus en ik ga alleen dus neem mijn franse woordenboek maar mee ;)

Yep, schot in de roos! Ik heb vanmorgen eens zitten googelen he, schijn je dus van zwangerschapshormonnen ook het tunnelsyndroom te kunnen krijgen! joepie, kan ik net gebruiken nu ik bezeig ben muren te schilderen enzo, maar ja...
als het maar over gaat! Ik ben nogal veel met mijn handen bezig (tekenen schilderen enz...), wie niet?, kan dat toch niet missen hoor! Ik ga het iig aangeven dinsdag, al verwacht ik niet dat hij er iets aan kan doen.
Ik kant wel duidelijk merken nu het later word in de avond dat mijn vingers al beginnen en zelfs mijn voeten voelen raar :s
mag toch hopen dat ik niet nog 4 weken zo moet "slapen" als vannacht :(

Fijn dat je maandag weer mag gean! Zit je ver bij het ziekenhuis vandaan of dat niet?
Ikke dinsdag weer, ben benieuwd, we gaan monitoring doen, uurtje liggen dus en ik ga alleen dus neem mijn franse woordenboek maar mee ;)

"vervolgbericht" maar zal het zeker aangeven bij je gyn! (kan je misschien zo'n spalk krijgen als het echt zo is.) van je voeten vind ik heel vreemd, sta je veel?? kan nix vinden over klachten van voeten bij het tunnelsyndroom... maar ja ik ben geen arts he!

maandag mag ik om 7 uur me melden voor het primmen. de kleine heeft het nog veeeeeel te erg naar het zin in mn buik.... maar 1 ding staat vast. eind volgende week is ie dr vast wel uit!!!!! net het hele huis aan kant gemaakt zit nu met harde buiken uit te rusten. op de kop gekregen van manlief die zelf alleen maar achter de pc zit te niksen, en zich met de franse slag door het stofzuigen heen werkte (NOT) maar helaas was ik vandaag niet zo vriendelijk en nadat ik dreigde dat ik het zelf wel deed is nu toch het hele huis netjes!!!!!! laat de kraamzorg maar komen.....

nog steeds geen bericht van de kersverse mama's???? nou die zitten idd wel op een hele mooie wolk..

Ik had nog nooit van het tunnelsyndroom gehoord, maar heb het nu ook even ge-googled. Zou best eens kunnen idd. Absoluut aangeven bij je gynacoloog.

Mijn moeder heeft vandaag het hele huis schoongemaakt (as we speak is ze aan het dweilen).
Van een fitte, nog vrolijke meid vorige week ben ik vanaf de eerste dag van mijn verlof echt ingestort.
Ik ben bij alles buiten adem. Hou ineens vocht vast (charmant zo'n opgeblazen gezicht). Enige wat ik deze week trouw heb gedaan is lekker eten koken. Maar verder niks.

Heeeerlijk idee gean dat je gewoon weet dat je eind volgende week je kindje wel in je armen hebt.

Ennuh Linda zit vast een op een giga mooie wolk. Ze houden het spannend....

Terug
Bovenaan