Kleine steekjes

gebruiker613869

New member
<p>Hoi!</p><p>Wij zijn sinds deze maand bezig voor ons 2e wondertje.</p><p>Nu had ik woensdag een positieve ovulatietest, verwacht dat ik donderdag of vrijdag mijn eisprong had. Flink geklust ook die dagen.<br />Nu heb ik sinds gisteren rechtsonder in mijn buik kleine steekjes.</p><p>Zijn er dames die dit herkennen?<br />Voor de dames onder ons die de 'eigroei (eisprong)' voelen, zo ongeveer voelt het, alleen meer op 1 plek ofzo.</p><p> </p><p>Natuurlijk hoop ik dat het goed nieuws is, ben gewoon ongeduldig :)</p>
 
<p>Goedemiddag,</p>
<p> </p>
<p>Ik had ook wel al vrij snel daarna last van ''steekjes'' ik bleek zwanger.</p>
<p>Wanneer is je nod?</p>
 
<p>Ik had ook zulke steekjes in mijn liezen ik teste een paar dagen terug 2-3 weken zwanger!</p>
 
ik zou wel echt tot je nod wachten met testen, ik testte altijd eerder omdat ik geen geduld heb. Uiteindelijk 1 dag na nod een positieve test.
Dus mijn advies is heb nog even geduld hoe moeilijk dit ook is haha
 
lastig is het wel inderdaad. Vanmorgen toch dus wel een test gedaan van de action. Deze was licht positief en op verpakking staat extra gevoelig.
Vanmiddag een Kruidvat 2v5 gedaan, je ziet wel degelijk als je gaat turen een streepje, dus ik wacht het even 2-3 dagen af. :) kon dus niet wachten hahaha!
 
Spannend!
Heeft iemand hier ervaring met innestelingsbloeding? Mijn NOD is de 14e. Gister kon ik me niet bedwingen en heb ik met de extra gevoelige test van z&k gestest. Negatief... Lees verschillende ervaringen over deze test.
Nu had ik vanmorgen een klein beetje donker bloedverlies. Nu alleen heel minimaal met afvegen zeg maar (sorry!) en lichte steekjes in mn onderbuik....Bij mijn vorige zwangerschap heb ik geen bloeding gehad tussendoor zeg maar. Dus weer wat nieuws :)
 
Terug
Bovenaan