Kleine steekjes

Ik heb bij mijn zwangerschap van mijn zoontje een innestelingsbloeding gehad.
Dit was ook donkerbruin. Maar ja een paar dagen was het weg.

Wat voor een test is z&k?

Ik hoop dat het niet door gaat zetten als menstruatie. Afwachten maar....
Voor jou ook spannend! Maar een licht positieve test is vaak al wel goed nieuws toch ;)

z&k = zwanger & kids (website)

Vaak wel, maar ook wel heel erg vroeg.
Ik heb sensitesten besteld, deze schijnen goed te zijn dus die wil ik morgen proberen. Twijfel of het echt positief is of dat het een indrogen is. Lastig.

Hoop voor jou dat er ook een positieve test aan gaat komen.

De 20e je NOD? Ja, is wel vroeg ja... Maar met die kruidvat test had je ook positief toch? Zijn die goed? Die heb ik ook liggen, maar ik durf niet. Bang voor de teleurstelling :O
Om gek van te worden zo'n vrouwenlichaam he?! ;)

Kruidvat zie je als je goed kijkt een tuurstreep. Soms denk ik dat ik mijzelf voor de gek hou.
Morgenochtend nog maar weer een keer testen. Ben gewoon te ongeduldig.

Wanneer is jouw NOD?

Heel spannend! Wie weet is het streepje morgenochtend duidelijker te zien. Ik zal voor je duimen.
Ik ben ook ongeduldig hoor. Ik wil het mezelf ook niet aanpraten, maar dat is erg lastig als je op alles in je lijf let haha.

Mijn NOD is de 14e.
Ik ben heel benieuwd of dit nu mijn menstruatie al is of een andere oorzaak van bloedverlies...

Oeh spannend. Je zou evt. Een test kunnen doen donderdag. Dan 1 dag voor NOD.
Ja het is lastig, soms denk je dat je iets voelt is het er dan ook of juist niet?
Verder nog klachten dan alleen licht donker bloedverlies?

Steekjes in mijn onderbuik/schaambot. Die regio zeg maar.
Gister heb ik negatieve test gehad en vandaag dus ineens bloeding. Verder merk ik dat ik iets prikkelbaarder ben.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit voor NOD getest, ik hoop dat ik genoeg hormonen aanmaak om een betrouwbaar resultaat te hebben. Maar als ik donderdag nog steeds twijfel ga ik wel testen ja :)

Terug
Bovenaan