Kleine steekjes

ja dan kom ik ook kijken! Haha dan weet ik ook meteen hoe het zit.
Hier is het bloedverlies weer een stuk minder ineens. Steken zijn er nog af en toe... Stiekem. Hoop ik dat het morgen weg is en weg blijft... Maar ja, ik ga maar nergens vanuit.
 
Echt wel! Nou mocht ik gaan testen vrijdag laat ik het nog wel even weten ;) De 20e is mij dochter d'r verjaardag, dus wie weet brengt het geluk voor jou haha. Keep me posted! :)
 
Dat zou erg leuk zijn ja. Spannend. Ik laat het ook even weten. Succes en vast een fijne verjaardag van je dochter. Hoop ook voor jou op een positieve test
 
Dag dames!! Hier ook laat van steekjes wat lijkt op menstruatie pijn maar dan minder pijnlijk zeg maar.
Soms straalt het uit naar m'n liezen.
Is dat normaal? Nu 5 weken zwanger.
 
Je hele lichaam past zich aan om die kleine frummel de ruimte te geven om te groeien. Hier en daar een steekje is normaal. Maar naar je gevoel luisteren! Als je ergens over twijfelt gewoon altijd je vk bellen, die kennen geen gekke vragen ?
 
Hallo dames
Ik zou graag een tip willen geven, ik heb een week voor mijn NOD getest en zwaar positief met de clearblue test al die andere testen met streepjes, plusjes noem maar op allemaal geven je niet die betrouwbaarheid die clear blue teste je geven plus de duur van je zwangerschap geeft het ook aan. Dit is mijn mening en een tip hoor :) 
 
Gr
 
Hoe voel je je gebruiker613869? Je komt steeds dichter bij je NOD...
Ik heb na dat vroege bloedverlies geen menstruatie meer gehad op de dagen dat ik het verwacht had. Ik kan minder eten merk ik, soms misselijk als ik wat gegeten heb en heb een hele opgezette buik... Om het uit mijn systeem te krijgen donerdag even testje doen. 
 
Terug
Bovenaan