Kleine steekjes

Spannend dames.. ik heb ook 1dag voor mijn nod getest met de kruidvat testen 2voor 5euro. Ik las dat deze heel gevoelig waren. En bingo! Gelijk 2 streepjes. Dus als ik een tip mag geven, probeer die eens.
 
Ik heb ze indd in huis. Ik denk dat het bij mij toch een vroege menstruatie is... Vandaag maar weer even aankijken.

Jij alweer getest?
 
Vandeven een sensitest gebruikt maat is wit. Dus of het was een ongeldige test gisteren of ben echt veel te vroeg.
Geen idee eigenlijk. Soms nog wel steekjes. Jij?
 
hmm lastig. Sommige testen reageren beter dan andere natuurlijk. Maar je bent ook nog wel ver voor je NOD. Een week in afwachting ben ik bang ;)

Ik denk dat het bij mij nu echt wel menstruatie is... Het is iets meer geworden. Ook nog kleine steekjes. Waarom zijn al die symptomen ook hetzelfde? Ik kijk het ook maar weer aan. Als het zo blijft is het gewoon vroeg menstrueren en als het morgen ofzo ineens weer weg is doe ik wel een test vrijdag.
 
He jeetje balen zeg. Het is ook klote dat die klachten allemaal op elkaar lijken, tenzij je de hele pot onderkotst en je de hele dag mega misselijk bent haha. Helaas is dat hier niet van de orde, hoop dat dit natuurlijk nog gaat komen!
De steekjes beginnen wel weer wat toe te nemen nu. Ik weet het ook niet meer. GRRRRR de tijd duurt ook zo vreselijk lang haha
 
Terug
Bovenaan