Klest topic!

Hey Meiden,

Wat is het weer stil hier!! Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat...wat houd je op moment allemaal bezig, qua behandelingen of juist niet?

Wij zijn op t moment in afwachting van ons volgende gesprek, waarop we allerlei uitslagen krijgen, en meteen bespreken wat ons vervolgtraject wordt...nog een paar weken wachten dus! Geeft ook wel wat rust...

groetjes Sparkle

Bij mij pco geconstateerd. Net mijn eerste kuur clomid achter de rug. Nu maar hopen op een eisprong! 6 april bloed laten prikken en dan weten we of het aangeslagen is...
Hoop dat het lukke wil!

Bij mij pco geconstateerd. Net mijn eerste kuur clomid achter de rug. Nu maar hopen op een eisprong! 6 april bloed laten prikken en dan weten we of het aangeslagen is...
Hoop dat het lukke wil!

Het is hier inderdaad erg rustig de laatste tijd hoe het komt weet ik niet.
Ik merk dat als ik hier wat schrijf er vaak niet meer zo snel gereageerd wordt,dus ja dan schrijf ik zelf ook niet meer zo snel.
Ik ben op dit moment even in afwachting van ivf.Laatste iui achter de rug en helaas heb ik daar wederom een cyste aan overgehouden,dus we mochten deze maand even helemaal niks.
Wat op zich ook wel even lekker is,even niet zh in en uit.Maar ja je zit er ook niet op te wachten.
Ben mij nu volledig aan het storten op voorbereidingen van ons huwelijk wat over 4wk gaat plaatsvinden.Focus mij nu even helemaal daar op en dan over 3wk starten met ivf.

gr suusje

Ik merk dat ik zelf de ene week ook vaker op het forum ben dan de andere week. Bij mij heeft het ook wel de make in welke fase ik van mijn cyclus zit. Daarnasat zetten we momenteel in de "wacht". Als we in juni nog niet zwanger zijn dan mogen we weer aankloppen..... Dan zijn we inmiddels 1.5 jaar verder.
Ik merk ook dat ik langzamerhand bewust/onbewust ook afscheid aan het nemen ben van een tweede zwangerschap. Zo heb ik besloten om de kleertjes van dochter weg te doen. Kan wel alles bewaren maar de mode verandert ook. Rompertjes en zo wil ik nog wel even bewaren en mag ik ook nog niet van mijn vriend weg doen. Kan het me eigenlijk ook niet meer voorstellen dat ik nog een keer zwanger word. Maar misschien is het ook even een fase waar ik in zit.. Lastig lastig...

x

hoi meiden,
probeer wel regelmatig even te kijken hoe het met iedereen is en of er nog nieuwe berichtjes gepost zijn.

Ik ben gister bij de HA geweest.Omdat we 14 maanden bezig zijn,mogen we naar de gyn.
Jaja,heb toch de stap maar gezet.

We kunnen over 2 weken al terecht.
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen en hoe nu verder.

groetjes voor allemaal. liefs Fleur

hoi meiden,
probeer wel regelmatig even te kijken hoe het met iedereen is en of er nog nieuwe berichtjes gepost zijn.

Ik ben gister bij de HA geweest.Omdat we 14 maanden bezig zijn,mogen we naar de gyn.
Jaja,heb toch de stap maar gezet.

We kunnen over 2 weken al terecht.
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen en hoe nu verder.

groetjes voor allemaal. liefs Fleur

Terug
Bovenaan