Klest topic!

hoi Sparkle,
moet eerlijk zeggen dat ik idd steeds minder hoop heb dat het nog gaat gebeuren.
Weet nog niet hoe ver ik wil gaan (wat behandelingen betreft);we hebben een gezonde dochter,en hoe graag ik er nog een bij wil, is het denk ik toch anders als je nog kinderloos bent.Maar wil het echt wel heel graag hoor,begrijp me niet verkeerd.
Eerst over 2 weken naar de gyn.
Meiden succes allemaal

Hi meiden, leuk dat er weer wat gebeurt op het forum, ik kan het nu bijna niet meer bijhouden! Ik schrijf zelf vrij weinig omdat er bij ons niet zoveel gebeurt op het moment. Het is afwachten tot mijn vriend klaar is voor IUI, ik zou het liefst morgen starten. Maar ik kijk wel iedere dag even wat er geschreven is. Ik hoop op snel weer wat goede berichten hier!

Ik lees ook niet elke dag, maar nog wel veel mee. Leuk zo kletstopic. Suusje, wat lees ik nou: trouwen? Gaaf! Wanneer en hoe gaat het gebeuren? Uitgebreid of juist klein? En loop je een beetje op schema.

Geniet inderdaad van je bruiloft, alsjeblieft! Het is maar één dag, maar zoooooo bijzonder dat je er het uiterste uit moet halen hoor. Ook al heb je op de achtergrond je verdriet, straal, geniet en laat je in de watten leggen.

Ik ben nu bijna twee jaar getrouwd en heb zeker een jaar op een roze wolk gelopen vanwege het trouwen. Wij trouwden onder de hooiberg van een oude boerderij, op één van de eerste mooie dagen in het jaar. Daarvoor hadden we een lunch in onze tuin en een fotosessie gehad (fotosessie vond ik erg leuk, lekker even in klein verband genieten van de mooie dag). Daarna de kerk en een borrel met een klein clubje familie en vrienden. Eten deden we daar ook. En s avonds een groot feest met band, ik heb genoten!

Succes met de voorbereidingen.

Wenser

Ik lees ook niet elke dag, maar nog wel veel mee. Leuk zo kletstopic. Suusje, wat lees ik nou: trouwen? Gaaf! Wanneer en hoe gaat het gebeuren? Uitgebreid of juist klein? En loop je een beetje op schema.

Geniet inderdaad van je bruiloft, alsjeblieft! Het is maar één dag, maar zoooooo bijzonder dat je er het uiterste uit moet halen hoor. Ook al heb je op de achtergrond je verdriet, straal, geniet en laat je in de watten leggen.

Ik ben nu bijna twee jaar getrouwd en heb zeker een jaar op een roze wolk gelopen vanwege het trouwen. Wij trouwden onder de hooiberg van een oude boerderij, op één van de eerste mooie dagen in het jaar. Daarvoor hadden we een lunch in onze tuin en een fotosessie gehad (fotosessie vond ik erg leuk, lekker even in klein verband genieten van de mooie dag). Daarna de kerk en een borrel met een klein clubje familie en vrienden. Eten deden we daar ook. En s avonds een groot feest met band, ik heb genoten!

Succes met de voorbereidingen.

Wenser

Hoi meiden,
Lees al een tijdje met jullie mee maar schrijf niet zo heel vaak. Las het berichtje van Moeska en vond het helaas heel herkenbaar. Daarom even een hart onder de riem meiden. We "moeten" blijven geloven, hoe moeilijk het ook is! (hoop dat ik het zelf ook geloof)
groetjes Roos

Hoi meiden,
Lees al een tijdje met jullie mee maar schrijf niet zo heel vaak. Las het berichtje van Moeska en vond het helaas heel herkenbaar. Daarom even een hart onder de riem meiden. We "moeten" blijven geloven, hoe moeilijk het ook is! (hoop dat ik het zelf ook geloof)
groetjes Roos

hi

@ fleur, ja kan me het ook wel voorstellen hoor! En ik denk ook wel dat je er anders in staat als je al n kindje hebt.. als al dat medische gedoe je ook heel niet aanstaat dan moet je er ook niet aan gaan beginnen denk ik...

fijn weekend allemaal!
grtjs sparkle

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ronde 14 heeft voor mij positief uitgepakt! Ik ben zwanger!!
Ik weet niet precies of vandaag of maandag mijn NOD is, dus ik ben nog heel voorzichtig! Maar jullie snappen dat ik een grijns van oor tot oor heb!

Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn...

Liefs Karin

Terug
Bovenaan