Klest topic!

Hoi Hoi,

Ik kijk ook elke dag wel even hoor, maar er wordt inderdaad niet heel veel geschreven. Komt ook doordat het forum elke keer zo raar doet, ik irriteer me daar in ieder geval mateloos aan.
Vorige week heb ik de uitslag gekregen van de kijkoperatie. Hieruit bleek dat ik een lichte vorm van endometriose heb wat mijn pijnklachten en het nog niet zwanger zijn kan verklaren.

Moeska, wat jij schrijft over je gevoel niet meer zwanger te zullenr raken van een tweede dat heb ik ook. Ik heb het gevoel dat er een godswonder moet gebeuren om zwanger te raken.

Ik sta nu op de wachtlijst van de fertiliteitsafdeling. Ik hoop dat ik snel bericht krijg!

Groetjes Karin

Hoi Hoi,

Ik kijk ook elke dag wel even hoor, maar er wordt inderdaad niet heel veel geschreven. Komt ook doordat het forum elke keer zo raar doet, ik irriteer me daar in ieder geval mateloos aan.
Vorige week heb ik de uitslag gekregen van de kijkoperatie. Hieruit bleek dat ik een lichte vorm van endometriose heb wat mijn pijnklachten en het nog niet zwanger zijn kan verklaren.

Moeska, wat jij schrijft over je gevoel niet meer zwanger te zullenr raken van een tweede dat heb ik ook. Ik heb het gevoel dat er een godswonder moet gebeuren om zwanger te raken.

Ik sta nu op de wachtlijst van de fertiliteitsafdeling. Ik hoop dat ik snel bericht krijg!

Groetjes Karin

he meiden

ik schrijf ook niet erg vaak meer.
wij zijn al 2 jaar bezig. na alle voor onderzoeken en half jaar in de wacht heb ik vorig jaar sept de kijkoperatie gehad waarna wij zijn gestart met iui. die heb ik 3 gehad en bij de 3 echo vonden ze een poliep. in febr een HSG gehad en 4 weken terug ben ik weer geopereerd en hebben ze de poliep die tegen mij rechter eileider aanzat weg gehaald.
nu ben ik vorige week 1 dag ongi geweest (?????)
maar wij hebben alleen sex gehad i week voor nod.
zwanger kan ik toch niet zijn want ik heb wel gevloeid, niet zoveel maar de 1 dag van donker en helder bloed ( sorry hoor) ook niet heel erge buikkrampen. ik denk dat het komt doordat ik die operatie heb gehad en toen al veel gevloeid dat mijn menstuatie deze keer niet zo heftig was.
op dit moment loop ik bij een alternatief arts en nemen we rust tot na de zomer en als ik dan nog niet zwanger ben dan gaan we weer voor iui nummer 4.

succes iedereen x kim

Wat wordt er weer veel geschreven ineens, ik kijk wel elke dag, maar schrijf neit elke dag. En zoals moeska zegt ik ben ook afscheid aan het nemen om een tweede kindje, maar weet je stiekem hoop je er toch op. Het blijft raar dat gevoel.

Ik ben gisteren naar gyn geweest, hij goed gekeken en zegt hij ineens, dit is geen ei, misschien hebben we al die tijd verkeerd gekeken, ik vroeg het nog een keer hij het nog een keer gezegd en toen zei die jouw eierstokken kun je wel heel goed zien!! Of dat neg of pos is weet ik niet, en ik vergat het te vragen, omdat ik nog steeds perplex was van dat ze misschien al die tijd verkeerd gekeken hebben. Er was nog niets te zien wel klein eitje en dat op dag 12, en ook terwijl ik clomid slik. Nu meot ik zaterdag terug en gaat mn man mee.

Heeft iemand van jullie ervaring met een sec opinion? Ik vertrouw het hele zaakje neit meer, ik heb al 3 jaar gevoel dat het niet goed zit daarbinnen en zeker nu 2e zwangerschap uitblijft wordt dat wel steeds meer bevestigd. En ik voel dat het niet klopt en dat ik niet zo spontaan of mbv iui zwanger kan worden. En het is echt een supersterk gevoel. Maar ja wat doe je aan je gevoel als je dat tegen een dokter of gyn uitlegt, die kijken je vreemd aan, want heb dit al meerdere malen aangekaard.

Degene die clomid slikken hebben jullie ook zon last van opvliegers????

Fijne zonnige dag allemaal.

Gr Wendy

Oh nee Wendy, dat zal toch niet waar zijn!!! Dat er misschien iets mis is met je ei! Zou wel een erg domme fout van ze zijn! En als je het niet meer vertrouwt zou ik zéker een second opinion aanvragen!
Woon je ergens in de buurt waar je nog een ziekenhuis of kliniek hebt waar je makkelijk terecht kunt?

Groetjes Karin

Oh nee Wendy, dat zal toch niet waar zijn!!! Dat er misschien iets mis is met je ei! Zou wel een erg domme fout van ze zijn! En als je het niet meer vertrouwt zou ik zéker een second opinion aanvragen!
Woon je ergens in de buurt waar je nog een ziekenhuis of kliniek hebt waar je makkelijk terecht kunt?

Groetjes Karin

Hey meiden,

Was helemaal verbaasd hoeveel berichtjes al...;-) maarja, vele dubble weer natuurlijk. K vind het wel leuk om op de hoogte te blijven zo, want iedereen schrijft zo hier een daar wel wat, maar dat kun je dan weer niet zo makkelijk bij houden!
Idd..heel irritant dit forum soms, snap nog steeds niet waarom ze t ooit hebben veranderd, maarja..!

@ Wendy: k zou ook zeker n 2nd opinion vragen als het allemaal zo raar gaat, verwarrend ook.
@ fleur, moeska, wendy: hebben jullie niet echt hoop/willen jullie niet verder gaan met diepgaande behandelingen? of begint de hoop gewoon steeds meer in de grond te zakken?
@ Karin...dr is altijd n Godswonder voor nodig toch? ;-)
@ suusje: wow, drukke tijd voor jullie meid!! wel spannend als dat allemaal tegelijk komt...weet niet of ik dat wel zou kunnen 'handelen' hoor!! succes met al t regelen...heel erg leuk om te doen he?

@ everyone: sterkte meiden!!

voel me zelf op tmoment wel aardig rustig, qua gedachten over behandelingen etc. maar wel heel zwaar ook weer omdat twee van mn schoonzussen bijna uitgerekend zijn....krijg net n foto van hun wiegje...leuk hoor:-S

xx Sparkle

hoi Sparkle,
moet eerlijk zeggen dat ik idd steeds minder hoop heb dat het nog gaat gebeuren.
Weet nog niet hoe ver ik wil gaan (wat behandelingen betreft);we hebben een gezonde dochter,en hoe graag ik er nog een bij wil, is het denk ik toch anders als je nog kinderloos bent.Maar wil het echt wel heel graag hoor,begrijp me niet verkeerd.
Eerst over 2 weken naar de gyn.
Meiden succes allemaal

Terug
Bovenaan