kletsen over van alles en nog wat

Hoi hoi,

Gezellig hoor zo'n kletshoekje!!!! Ook ik wil wel meekletsen! Ik ben dus Marije, 27 jaar en sinds 17 mei de trotse mama van Sofie. Ben al sinds mn zwangerschap actief op het forum, de ene keer wat meer dan de andere!
Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend gevraagd of ik met hem wil trouwen, we waren toen 10 jaar bij elkaar. Volgend jaar gaat het gebeuren! Moeten alleen nog bedenken hoe, wat en wanneer!!

Groetjes Marije

Hoi,

hier even een foto van mij met Tijn............

@Marije; gefeliciteerd zeg! Wat leuk!

Eline, leuke foto !!

Marije, wat geweldig zeg, een huwelijksaanzoek.. GEFELICITEERD meid !!

Wij zijn 4 okt a.s 10 jr bij elkaar.. Wie weet wat mij staat te wachten, hahaha, zal eens een hint geven... Trouwen hoeft van hem niet zo nodig, ik vind het wel mooi maar hoeft niet perse, kost veel maar lijkt me wel geweldig. Overigens is hij ook niet zo romantisch aangelegd.. Haha..

Zijn de andere meiden hier ook getrouwd en hoe denken jullie over ongehuwd (samenwonend) ouderschap?

Ik ben niet getrouwd en we zijn dit jaar 12 jaar samen. Denk dat we ook voorlopig niet trouwen. Van vriendlief hoeft het al helemaal niet en ik ja het lijkt me op zich best leuk om te trouwen maar echt veel heb ik er ook weer niet mee. Als ik nu zou gaan trouwen wil ik dat Lotte ouder is zodat ze het bewust mee kan maken. Dus dat zou dan zo wie zo over een jaar of 3 of 4 zijn. En ik hoef ook geen groot feest enzo houden we niet zo van. We zouden het dan heel klein houden. En voor de kinderen hoef je het op zich ook niet te doen want dat is allemaal te regelen.

Marije gefeliciteerd leuk hoor....

Eline leuke foto hoor.

Marije, gefeliciteerd met je aanzoek!!

Ik ben vorig jaar getrouwd, toen wij elf jaar samen waren. Ons dochtertje was toen bijna twee en was dus ons bruidsmeisje, we hebben echt een geweldige dag gehad! Mijn man wilde daarvoor niet trouwen, mij leek het altijd wel leuk, maar meer voor de dag zelf en niet omdat het zou "horen". Maar vorig jaar is het er dan toch van gekomen en ik zou het zo weer doen!

Hier nog een fotootje (als het lukt) van mijn lieverdjes!

Groetjes Esther

Hoi,

Even dit topic weer een beetje naar boven halen hoor .............

Marcel en ik zijn al 13 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd. Echt een hele tijd hadden we zoiets van; we gaan mooi niet trouwen, maar ineens leek het me toch wel erg leuk zeg maar....
We hebben een supermooie dag gehad, met alles erop en eraan, groot feest, mooie overnachting in een hotel, huwelijksreis ook top, etc. Erg duur, haha, maar gelukkig hebben we er allebei geen moment spijt van gehad.......

Toen we gingen trouwen was dat niet omdat we kinderen wilden ofzo (was nog geeneens ter sprake zelfs), dus ik vind het echt niet nodig om perse te trouwen voor de kinderen. Ik denk dat je tegenwoordig alles goed van te voren kunt regelen als je niet getrouwd bent, dus dat is geen enkel probleem.

Sorry, ik krijg de foto echt niet kleiner, haha...........

Hoe is t verder? Hier alles zijn gangetje, hoewel Tijn de laatste dagen wel wat aanhankelijker is. Hij is nu 10 weken, misschien een sprongetje ofzo? Geen idee, hij slaapt overdag ineens een stuk minder dan eerst! Snachts gelukkig wel, haha

Groetjes.......

Hoihoi,

Daar zijn we weer. Marc en ik zijn in oktober 9,5 jaar bij elkaar. We wonen hiervan alweer bijna 5 jaar samen. Wij zijn niet getrouwd. Marc wil echt niet trouwen. Ik zou het op zich wel willen. Gewoon om het plaatje echt compleet te maken. Is het nu ook wel, met alle papieren die je nu maar hoeft in te vullen, heb je eigenlijk hetzelfde resultaat alsof je trouwt. Maar toch.....
Ach ja, ik kan hem ook niet dwingen.

Verder gaat alles rustig aan hier. Het drinken van Evy gaat redelijk goed. Ze drinkt de ene dag wat meer, dan de andere. Eergister had ze 760 en gister maar 635. Vandaag zit ze met nog 2 flessen te gaan 440. Ik houd het wel nog bij, gewoon voor mijn gevoel. Daar ze toch nog wel wat uitschieters heeft. Dronk gistermorgen bijvoorbeeld maar 70cc. Na dik 8 uurtjes slaap; zou je toch denken dat ze dorst heeft.
Last van eventuele tandjes, heeft ze niet. De witte puntjes zitten er nog, maar misschien zaten die er al een tijdje en was het me nog niet opgevallen. Ze kwijlt wel wat meer, maar dat zou volgens de arts van het cb ook kunnen, doordat de speekselklieren nu beginnen te werken en ze nog niet weten, dat ze het moeten doorslikken.

Ik zelf ben eindelijk niet meer ongesteld, was in totaal 2 weken ongesteld. Hoop dat het nu weg blijft, daar ik een spiraaltje heb laten plaatsen. We zien wel.
Heb alleen sinds een paar dagen ontzettend last van haar verlies. Als ik mijn haren kam, zie je gewoon de haren naar beneden vallen en zit mijn hele borstel vol. Nog maar te zwijgen, als ik ze gewassen heb, zit het hele putje vol.
Zou dit van de hormonen kunnen zijn; ontzwangeren of van het spiraaltje? Het zou ook nog van mijn shampoo kunnen zijn, ben geswitched, omdat ze de shampoo die ik eerst had niet meer verkochten. Ik hoop dat dit niet te lang aanhoudt, erg vervelend, overal die lange haren.

Maandag lekker een weekje op vakantie. Morgen maar eens langzaam aan beginnen met het maken van een lijstje. En het weekend nog wat wassen en dan inpakken en wegwezen. Heb er echt zin. En dan nog 2 weekjes samen met ons drietjes en dan weer werken. Boehoe.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

hai allemaal,

Ik ben er ook weer even. Sorry dat ik niet meer zoveel reageer, maar ik moet zeggen dat ik het behoorlijk druk vind met werken, Mila en het huishouden en dan ook nog proberen een sociaal leven te houden. Hoe doen jullie dat?

@Elinedikkers: mooie foto!!!!!!!!!!!!!!!

@ Marije: GEFELICITEERD!!! Jeetje joh wat leuk!! Hoe heeft hij je gevraagd? Had je het verwacht?

Spannend allemaal hoor.
Ik wil ook graag trouwen en mijn vriend ook wel, maar tja hij moet me eerst nog vragen. Hij zegt steeds dat hij wel bezig is met een plannetje en daar kan ik dus niet goed tegen (ben nogal nieuwsgierig hihi)

Nou meiden tot snel!!

Liefs

Terug
Bovenaan