Hoihoi,
Daar zijn we weer. Marc en ik zijn in oktober 9,5 jaar bij elkaar. We wonen hiervan alweer bijna 5 jaar samen. Wij zijn niet getrouwd. Marc wil echt niet trouwen. Ik zou het op zich wel willen. Gewoon om het plaatje echt compleet te maken. Is het nu ook wel, met alle papieren die je nu maar hoeft in te vullen, heb je eigenlijk hetzelfde resultaat alsof je trouwt. Maar toch.....
Ach ja, ik kan hem ook niet dwingen.
Verder gaat alles rustig aan hier. Het drinken van Evy gaat redelijk goed. Ze drinkt de ene dag wat meer, dan de andere. Eergister had ze 760 en gister maar 635. Vandaag zit ze met nog 2 flessen te gaan 440. Ik houd het wel nog bij, gewoon voor mijn gevoel. Daar ze toch nog wel wat uitschieters heeft. Dronk gistermorgen bijvoorbeeld maar 70cc. Na dik 8 uurtjes slaap; zou je toch denken dat ze dorst heeft.
Last van eventuele tandjes, heeft ze niet. De witte puntjes zitten er nog, maar misschien zaten die er al een tijdje en was het me nog niet opgevallen. Ze kwijlt wel wat meer, maar dat zou volgens de arts van het cb ook kunnen, doordat de speekselklieren nu beginnen te werken en ze nog niet weten, dat ze het moeten doorslikken.
Ik zelf ben eindelijk niet meer ongesteld, was in totaal 2 weken ongesteld. Hoop dat het nu weg blijft, daar ik een spiraaltje heb laten plaatsen. We zien wel.
Heb alleen sinds een paar dagen ontzettend last van haar verlies. Als ik mijn haren kam, zie je gewoon de haren naar beneden vallen en zit mijn hele borstel vol. Nog maar te zwijgen, als ik ze gewassen heb, zit het hele putje vol.
Zou dit van de hormonen kunnen zijn; ontzwangeren of van het spiraaltje? Het zou ook nog van mijn shampoo kunnen zijn, ben geswitched, omdat ze de shampoo die ik eerst had niet meer verkochten. Ik hoop dat dit niet te lang aanhoudt, erg vervelend, overal die lange haren.
Maandag lekker een weekje op vakantie. Morgen maar eens langzaam aan beginnen met het maken van een lijstje. En het weekend nog wat wassen en dan inpakken en wegwezen. Heb er echt zin. En dan nog 2 weekjes samen met ons drietjes en dan weer werken. Boehoe.
Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)