kletsen over van alles en nog wat

Hai,

Daar ben ik weer een keertje. Hoe gaat t met jullie?

@Iris: Hoe was je vakantie in de Ardennen? Vast wel lekker geweest, was het nog een beetje weer daar? Hoe ging het daar met Evy haar flesjes?
Las dat je ook zo last hebt van haaruitval. Heb ik dus ook. Heb verder geen spiraal dus bij mij komt het echt door de hormonen ofzo. Bij Chiara heb ik er ook zo last van gehad ...

@Eline: jij gaat deze week toch met vakantie? Lekker hoor naar de Huttenheugte. Veel plezier alvast.

Met ons gaat t wel. Eff een dipje weer. Gisteren had ik helemaal mijn dag niet. Milan moet weer onwijs huilen 's avonds, zo ziellig. Vrijdag ga ik nog een keer naar de osteopaat voor zijn nekje, maar heb niet het idee dat dat het toch is. Hij geeft ook weer vaak mondjes terug en blijft maar bijten op mijn vinger, maar zie verder niks. Ook hoor ik alleen maar geluidjes in zijn buikje, of hij nou weer zo'n last heeft van zijn darmpjes, zou ook nog kunnen. En tot overmaat van ramp heb ik gister ook nog mijn een flinke deuk in mijn nieuwe auto gereden .   Maar verder gaat het allemaal goed hoor hahaha.

Nou tot laters weer.

Liefs Esther

Hoi hoi,

Beetje late reactie, maar goed. J_J je vroeg hoe hij me gevraagd heeft? Nou, we waren 1 augustus 10 jaar samen en hadden een dagje weg gepland met zn 2-tjes naar Vitalizee (kuuroord) in Scheveningen. Daar hebben we een heerlijke massage en lichaamspakking gehad. Toen gingen we een strandwandeling maken en na een tijdje gelopen te hebben viel hij ineens voor me op zn knieen en vroeg HET! Ik had het echt niet verwacht, want hij heeft altijd gezegd dat hij wel wou trouwen, maar dan op maandagochtend ff snel in het gemeentehuis en klaar..... en dat wou ik niet.
Maar het gaat dus gebeuren, we weten nog steeds niet of we een groot feest of een klein feestje voor alleen de naaste familie en vrienden geven, ligt een beetje aan het budget?

Zijn er nog veel meiden op vakantie geweest eigenlijk?

Groetjes Marije

Hoihoi,

Daar zijn we weer; terug van vakantie. Heerlijk.
We waren dus in België op een park van Landal: Village   l' Eaure   d'Heure. Het park is wel nog in aanbouw, maar echt de moeite waard.
We hadden met een aanbieding een 6-persoons huisje geboekt en daar mijn broertje ook mee was, had iedereen zijn eigen kamer. Inclusief sauna en bubbelbad.
Evy vond het ook leuk; veel op de buitenlucht. Het drinken ging opeens ook een stuk beter. Ze drinkt nog steeds in verhouding weinig, maar we gaan nu geregeld al over de 700cc heen. Gister had ze zelfs 785cc gedronken.
We hadden voor het eerst de buikdrager mee. Als ze met haar rug naar mij toe erin zat, vond ze het wel leuk. Vanalles te zien natuurlijk. Maar andersom erin, was echt geen succes.

We zijn in ieder geval lekker uitgerust en hebben nu nog 2 weekjes thuis samen voordat we weer moeten gaan werken en er voor Evy een nieuwe periode gaat aanbreken. We gaan dus ook de komende 2 weken langzaam aan haar ritme ietsjes omgooien. Zodat ze er langzaam aan kan wennen.
Ook gaat ze woensdag oefenen bij haar oppas. Ben benieuwd.

Hoe is de vakantie bij de rest bevallen. Klaar om weer te gaan werken??

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hoihoi,

Zo, daar ben ik weer,.............
Lekker genoten van de vakantie! Inderdaad een leuk park hoor de Huttenheugte! Voor Julia was er echt heel veel te doen, ze keek haar ogen uit! Zo'n week gaat alleen wel veel te snel voorbij hoor, jammer!

Iris: leuke foto van jullie samen zeg! En wat een luxe zeg; een bubbelbad en sauna! Jemig!
Ik heb zelf ook een draagzak voor Tijn, van Premaxx, maar ik gebruik m nooit. Toch maar eens doen.

Esther: Nou, zo te lezen was jouw week niet helemaal geslaagd vorige week; balen zeg een deuk in je auto! Vervelend dat Milan savonds zo onrustig is. Tijn sinds 2 dagen ook wel wat, ik hoor het dan ook rommelen in zijn buikje. Ik denk zelf dat hij moeite heeft met poepen, want hij poept 1x in de 2 dagen. Misschien heeft Milan daar ook last van? Ik ga vandaag even kijken bij de drogist of ze misschien iets van homeopathische drupeltjes hebben ofzo om de stoelgang te bevorderen.

Nou, mijn laatste vakantieweek is aangebroken helaas! Baal er erg van, totaal geen zin om weer te gaan werken! Had ik bij Julia toen veel minder last van, gek hoor!
Verder ben ik nog helemaal niet tevreden met mijn figuur (en dan druk ik me nog zacht uit), het is echt vreselijk, de kilo's gaan er echt niet vanaf! Heb besloten dat ik vanaf vandaag weer stevig aan de lijn ga, zal lastig worden, want ik eet echt megaveel joh! Haha........

groetjes...........

Hai meiden,

Ik ben er weer even snel.
Ik ben erg druk met werken (werk onregelmatig) en huishouden enzo.
@Eline: wat super zeg dat je het ook helemaal niet had verwacht!
    Hou je ons op de hoogte?!
    Geniet nog lekker van je weekje, ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om te gaan werken.

Moeten er al meer meiden weer werken?

Ik hoop dat ik binnenkort wat uitgebreider kan reageren.

Liefs

Zo, ik ben er weer! Was afgelopen week op kamp met mijn mentorklasje.............
Was ontzettend vermoeiend; 10uur geslapen in 3 nachten, maar erg leuk! We waren met 2 begeleiders op 30 brugklassers, kon net dus. Dit betekende wel dat we het constant superdruk hadden! Maar goed ook, had ik weinig tijd om na te denken over thuis, haha........
Zag er enorm tegenop, want Tijn was ziekjes, huilde veeeeeel meer dan normaal en mijn man had ook een drukke week op zijn werk! Maar alles is prima gegaan thuis gelukkig, en Tijn is weer beter!
We zijn naar Vlaardingen geweest, op de fiets, in een erg leuk kamphuis! Van alles gedaan, maar vooral veel spelletjes gedaan voor de groepsvorming. Het zijn toch eenlingen zo in het begin van het jaar, komen veel van andere basisscholen, dus het doel is in zo'n week om er echt een groep van te maken. Dat is gelukt! Ben erg enthousiast over mijn klas! Ben wel ERRUG blij dat ik weer thuis ben nu, want heb mijn kids echt gemist hoor!
Hoe is t verder met jullie allemaal?
Ik dacht; ik schrijf hier even dat ik er weer ben!

Terug
Bovenaan