Kletsen....

Vind het zo heerlijk dat jullie hier zijn, haha ;-) Zou het het liefst van de daken schreeuwen, maar dat gaan we nog niet doen, dus dan is het fijn om toch even te kunnen kletsen met andere meiden die in de eerste prille weken van hun zwangerschap zitten!
Had vandaag wel echt een duidelijke zwangere dag zeg, misselijk, moe, hele gevoelige borsten..... Geeft wel een goed gevoel! Weet je echt even dat het echt zo is ;-)
Hoop de komende maanden vanalles met elkaar te kunnen delen en hopelijk vooral veel mooie dingen! Wens iedereen een hele mooie zwangerschap toe!
 
Ik heb m gevonden hoor :) ik en mijn vriend zijn ook erg blij. Al hoewel ik het heel spannend vind of er echt iets zit en of het hartje klopt. Nog 2,5 week wachten tot de eerste echo. Lig nu twee dagen ziek op bed.. Griepje en verkouden. Vannacht koorts gehad dus vandaag voor de zekerheid maar even de ass. van me huisarts gebeld. Gelukkig kon het geen kwaad zei ze. Vandaag wel weer gevoelige borsten en moe..maar verder merk ik weinig. Lees zoveel over miskramen dat ik me toch wel veel zorgen blijf maken. Kan altijd zomaar gebeuren. Wel slik ik 'vitaal zwanger' met foliumzuur. Ik hoop inderdaad dat we samen mooie dingen kunnen delen.
 
Hey Kaatje! Inmiddels gevonden dus ;-) Kan me voorstellen dat je je wel zorgen maakt, want je leest er inderdaad heel veel over. Maar ik moet zeggen dat ik me er nooit echt druk om heb gemaakt, totdat ik een miskraam kreeg. En ook nu merk ik dat ik er weer heel open in sta! Er gaan nog steeds meer zwangerschappen goed, dan fout, dus probeer zoveel mogelijk te genieten, ook van deze eerste drie maanden. Ik kan me nu wel heel onzeker gaan voelen tot 10,5 week, de vorige keer ging het toen mis, maar die vreugde laat ik me niet ontnemen, want hoe je het ook went of keert, het is al een kindje en daar zijn we blij om! Zodra het toch mis zou gaan, kan ik me er dan altijd nog druk om maken.....
 
Ik heb hem ook gevonden ;-)
Gezellig om hier verder te kletsen! Gister behoorlijk wat last gehad van krampjes, gelukkig was dat vandaag een stukke minder. Wanneer hebben jullie precies de eerste echo? En hoeveel weken zijn jullie bij de eerste echo? Ik heb de echo 2 januari, ik zou dan 7 weken moet zijn. Ik vraag me alleen af of dat niet wat aan de vroege kant is. Pas met 8 weken gaat hartje kloppen toch?
 
Ik moet nog bellen voor een afspraak, ga ik maandag doen. Zou eigenlijk graag rond 10 weken de eerste echo willen, maar weet niet of dat kan. Onze verloskundige heeft geen echoapparatuur, dus moet daarvoor naar het ziekenhuis. Wacht het nog even rustig af....... Wel erg leuk als je het al weet, heb je iets om naar toe te leven :)
 
Terug
Bovenaan