Kletsen....

Mooi om te horen dat er zoveel gelukkige zwangeren zijn.

Ik zelf ben ook zwanger, nu vijf weken dus erg pril en heb kort geleden ook een miskraam gehad met bijna twaalf weken. Ik ben nu super blij, maar tegelijk ook bang dat het weer mis gaat.

Mijn zwangerschap zal voor mij tot twaalf weken erg spannend in en hoop dat het nu goed mag gaan. En ik geen verdriet maar geluk kan delen.

Jeetje, bij bijna 12 weken...dan denk je dat alles goed zit en dan dat. Ik hoop voor jullie dat het nu inderdaad goed blijft gaan. Ik hoop dat het mij niet overkomt....maar dat heb je helaas niet voor het zeggen. We blijven het goede maar hopen.

Hoi 252742, mijn miskraam was vorig jaar met 10,5 week en ik merk met de dag meer dat ik het spannender begin te vinden! Ben nu bijna 6 weken en volgens de echo de vorige keer stopte het hartje met 9 weken. Dus hoe dichterbij ik kom, hoe meer ik me afvraag of we deze keer wel mogen gaan genieten van een kleine.
Ik hoop dan ook in de 10e week een echo te krijgen, zodat ik rust kan krijgen en geloof dat het nu echt zover mag zijn.
Ondanks de onzekerheid moet ik wel zeggen dat ik me volgens mij nog nooit zo zwanger heb gevoeld, dus dat is wel een geruststelling ;-)
Ik hoop ook dat we hier veel geluk mogen delen met elkaar!

Hallo Anna

Ik had helaas toen geen echo gehad, mijn verloskundige deed dat pas na 12 weken. Nu heb ik er een met negen weken. Als het dan goed zit dan zal ik vast ontspannerder zijn.
De verloskundige dacht dat het met acht weken ongeveer mis is gegaan, maar dat mijn lichaam het later afstoten.

Ik ga nu voor een gezonde zwangerschap en gun jullie dat allemaal, moet je na gaan hoeveel baby's erin augustus geboren gaan worden.

Hoi hoi,

Ik heb op eerste kerstdag getest: zwanger!!! Wat een verrassing, het was onze eerste ronde!
Volgens deze site uitgerekend op 28 augustus.

Ik zal me bij het andere topic even voorstellen.

Gr Flea

Hoi 252742, ik kreeg met 10 weken en 2 dagen ook een echo omdat ik bloed verloor. Op de echo werd duidelijk dat het hartje niet meer klopte en 2 dagen later kreeg ik de miskraam. Mijn lichaam heeft het waarschijnlijk ook 1,5 week later afgestoten.
Fijn dat je nu ook eerder een echo krijgt, geeft toch rust op dat moment!
Flea, van harte gefeliciteerd! Das een mooi kerstcadeautje! Komen steeds meer bij! Gezellig :) Ik wens je een mooie zwangerschap! Heerlijk om straks nog een kleintje thuis te hebben als de andere 2 op school zijn!

Hoi Anna, dank voor je welkom!
Leuk dat er hier meer mama's zijn die zwanger zijn van hun 2e, 3e, 4e en zelfs hun 5e! Het is toch anders om zwanger te zijn als je al een kindje hebt.
Ik ga aankomende week de verloskundige bellen voor de eerste afspraak. Ben erg benieuwd, want ik ervaar weinig tot geen klachten :-0

Terug
Bovenaan