Kletsen....

Ja, zeker te weten. Ik heb er ook erg veel zin in. Ik kon kiezen of ik het bij de verloskundige wou of in het ziekenhuis. De verloskundige zei dat als ik het bij hun zou doen, een half uur voor de afspraak met haar zou kunnen maar dat ging helaas niet door. Ze zaten al vol dus toen een dagje eerder gepland. Ik ben benieuwd wanneer jou echo is Anna

Ik heb eerst 13 januari een eerste afspraak bij de verloskundige. Waarschijnlijk kan ik daar tot 36 weken gewoon blijven en daarna over naar de gyn. Ben benieuwd.... De 13e gaan we denk ik een afspraak maken voor de eerste echo. Zal wel rond de 20e worden denk ik. Nog eventjes geduld :)

Ik ben nu in mijn 6e week. Over een paar dagen gaat dus het hartje kloppen! Mijn man is intussen gewend aan het nieuws dat hij vader wordt en straalt alleen al bij de gedachte :) Wij hebben 16 januari de echo en afspraak bij de vk. Behalve wat krampjes en soms last van beetje maagzuur merk ik verder niet zoveel van de zwangerschap. Ik val echter wel elke middag op de bank in slaap, zou er ook wel mee te maken hebben, haha.

Fijn dat het hartje klopt!!

Ik kan 5 januari pas bellen (ben dan 6 weken) en meestal pas bij 10 weken termijnecho (zo doen ze het bij onze VK-praktijk). Bij m'n zoontje vond ik het lang duren, nu weer *zucht* haha!

Vanmorgen m'n WC-pot weer omhelst.. Hoop dat het minder heftig wordt als bij mn zoontje. Ik was toen 17 weken misselijk en heb toen medicatie geslikt.

Terug
Bovenaan