Kletsmaatjes gezocht

Soms lukt het wel met de berichten soms niet zet er thans niks slecht in .

Ivm de pijntjes twijfel ik enkel aan mijn eigen hoor. Je zal effectief dat allemaal wel voelen

Ik zelf durf er gewoon niet op te hopen...

Ik heb sinds we hebben besloten van we zullen zien wat komt altijd gevoel gehad we zullen wel zien gebeurd het gebeurd het maar de laatste 2 maanden is dat verlangen naar een kindje van ons 2 zooo groot mss wel een teken weet het niet...

Precies dezelfde instelling zijn wij erin gestapt. Na een aantal maandjes gaat het toch knagen. Zo kon ik de ene maand er totaal niet mee bezig zijn en zo weer intens.

Geen emoticons gebruiken volgens mij.... dat helpt om de tekst er goed op te krijgen.

Ik haaaat het wachten! En ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste 2 keer symptomen hadden die niks bleken te zijn helaas. Dan ben ik mezelf alleen  maar weer helemaal gek aan het maken .

Heb ook nog niks ontdekt wat helpt ::(

Ik hoop gewoon in januari te horen te krijgen dat er niks mis is en dat het wel komt. Dan kan ik het denk ik ook wat beter laten gaan. wij hoeven geen kind direct, mag best 2 jaar duren, maar wil vooral zeker weten dat het in die 2 jaar wel gaat lukken.

Succes zonnetje morgen!

Hi skybles,

denk ook dat ik mezelf gek maak. Het heeft ook allemaal geen haast "maar jeetje wat is het welkom" zijn pas begonnen, dachten na 14jaar zou ons 15de jaar samen leuk zijn als we in verwachting waren.. ik had mezelf ook een tijdsdruk opgelegd om voor m'n 30ste op z'n minst in verwachting te zijn en eigenlijk heb ik dan ooook nog eens 9 maanden! Het lijkt alsof je ineens op een dag wakker wordt & 30 ben! Alle gekkigheid op een stokje, ik probeer het nu ik dit intyp wat te bedaren, ik heb inderdaad nog 9 maandjes om me erop voor te bereid en een beetje minder stressvol ermee om te gaan..

Skybles duim mee dat je in januari goed nieuws krijgt en dat je het dan allemaal met gerust hart op je kan laten afkomen.

Denk bij mezelf mag mij er niet zo op focussen maar dat komt vanzelf.

Ik betrap mij erop dat ik er constant aan denk en meebezig ben ook.

Terug
Bovenaan