Kletsmaatjes gezocht

Hier even een update van mij. Vandaag dus bij de gyneacoloog geweest en ik kan gelijk starten. Vanaf morgen 10 dagen primolut slikken om mijn menstruatie op te wekken. Als het goed is word ik dan ongeveer 2 tot 4 dagen daarna ongesteld en kan ik beginnen met Clomid. Dat moet ik dan vanaf mijn 3de cyclusdag tot 7de slikken. Lijken heel wat pillen maar dat valt allemaal best mee. Het zijn hele kleine pilletjes. Hoop zo dat het allemaal goed gaat nu en dat ik heel snel een positieve test heb. Maar de vooruitzichten zijn goed en daar hou ik me maar aan vast.

Wat jullie hebben herken ik wel. Bij mij lijkt het soms net of ik nergens anders meer mee bezig ben. Terwijl ik pas net 26 ben. En leeftijd niet eens belangrijk is.

Wanneer hebben jullie jullie nod?

Zonnetje90 super,alles komt goed wij zijn mee positief

Nod over 2 weekjes

Ann - ow dan heb je net je eisprong gehad? Heb je hem gevonden of heb je niet getest met een ovulatie test? Ik heb dat nog niet gedaan maar denk wel dat ik er misschien mee ga beginnen. Door die pilletjes weet ik natuurlijk wel in welke dagen mijn eisprong moet vallen dus zou wel fijn zijn om het zeker te weten.

<p style="text-align: left;">Nee niet getest,we zullen zien als het het gelukt is. Hopelijk wel hè.</p>
<p style="text-align: left;">Ben eigenlijk wel heeeel benieuwd & toch beetje terughoudend maja that's me</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Wat fijn zonnetje!

Vraagje.. mijn ms is elke maand hetzelfde cyclus 29dagen. Voel ook elke maand wanneer ik ovuleer, en deze maand had ik een gek soort "plopje" geluid, gevolgd door een kietelend gevoel?! Zou dat een innesteling kunnen zijn geweest? Lijkt me gek omdat dit al na "geloof ik" ( even snel wat cijfertjes)

26okt OG tot 3 - 12dec tot 19dec OV - 4de of 5de dat plopje..

vraag me ook af of m'n berekening wel klopt en die OV wat ik voel daadwerkelijk een OV is..

iemand ideeen, theorieën?

Nog over 1week

Spannend! Gelukkig zitten de feestdagen er tussen nu. Dan gaat de tijd vast heel snel en voor je het weet kan je testen! En ondertussen kan je hier met ons kletsen voor wat afleiding!

Shit Soof gemist!!

Zonnetje wat fijn! hoop snel dat iemand reageert op je oproepje op dit forum! Ben ook heel benieuwd of je er ook wat van merkt verder!

Plu ik moest echt wel lachen om je 'plopje' uitleg. Stelde me hier bij het geluid voor van iemand die met zijn vinger en zijn wang dat geluidje maakt hihi. Maar alle gekheid op een stokje, volgens mij kun je het niet horen toch? innesteling vind plaats na de eisprong. Volgens mij duurt het een paar dagen.

Ovulatietesten vind ik trouwens super lastig... *schaam* moet altijd op hetzelfde tijdstip in de ochtend las ik. maar ik sta op onregelmatige tijden op. Trouwens zelfs tijdens mijn eisprong wordt dat dingetje niet echt gekleurd... ik vermoed dat daar ook mijn probleem zit. Ik mis gewoon een stofje ofzo.

Terug
Bovenaan