Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Goeiemorgen!
Ik ben Annemarie 33 jaar geboren in Zwijndrecht nu woon ik in Valkenswaard... Ben 5,5 samen en daarvan 1 jaar getrouwd as, 29 oktober.. Uit een eerdere relatie heb ik een dochter Jill die 21 februari 8 jaar wordt :)
Ik heb PCOS en ben deze zwangerschap via iui na 4,5 proberen zwanger geraakt... Ik ben vandaag 19 weken zwanger van als het goed is weer een meisje

Succes met dat vervelende wachten ik weet er alles van!!

Groetjes Annemarie

Wat fijn Annemarie dat je na een lange onzekere periode nu zwanger bent. Gefeliciteerd!
Voel je je goed?

Mijn naam is Debbie 33 jaar en kom uit Delft. Al 8 jaar getrouwd en vandaag 10 weken zwanger van ons eerste kindje. Wachtend op het buikje wat nog moet komen. ;)

Even een zijstraat. Hebben de meeste dames ook in de avond minder eetlust tijdens de eerste weken. Het is niet dat ik misselijk ben, maar zit gewoon vol.

Oke goed om te horen dat jullie het ook zo hebben ervaren met de eerste keren ongesteldheid , dan zal het wel goed zijn ! We gaan voor de volgende ronde nu kan ik het ongeveer uitrekenen wanneer ik mijn eisprong heb dus dat is wel fijn ! Hopelijk volgende maand goed nieuws!

Jdw ja ik voel me best goed
:)
Wat je nu zegt lalaya heb ik nog steeds... ik zit heel snel vol, ben bijna 6 kg afgevallen de eerste weken en ik ben nog steeds niks aangekomen... heel herkenbaar dus!

Hoi ik ben Renate 38 jaar en woon 1,5 jaar samen in Zuid Holland. We zijn nu 14 maanden zonder pil in afwachting van eerste zwangerschap.
Welkom en geniet van de verhalen en steun doe je hier krijgt. En succes met afwachten.

Ik had juist veel meer honger Lalaya, had Ik net gegeten begon ik al bijna weer te trillen van de honger. Na de 12 weken werd dat minder en nu heb ik ook veel minder honger.
Gisteren naar een informatie bijeenkomst van de vk geweest, kwam ook een diëtiste en een bekkentherapeut praten. Werd ook verteld dat tijdens de zwangerschap alles een beetje aan de kant gedrukt wordt zodat de baby ruimte heeft. Dus ook je maag en je longen. En dat het dus niet gek is dat je sneller vol zit of na het traplopen geen adem meer hebt!

Hey allemaal!

Nog ff n.a.v. @jdw haar vraag naar een voorstelrondje oid:
ik word volgende week 35 en woon met mijn man in de Randstad. We zijn bijna een jaar getrouwd en gaan even zo lang voor een eerste kleine. In mei testte ik al positief maar helaas bleek bij de 9wk echo dat er sprake was van een missed abortion (6w4d).Uiteindelijk de bloeding/ afstoting opgewekt met misoprostol en later nog provera.

update van hier:
gisteren, 2 dagen voor nod, kon ik me echt niet meer inhouden. Het resultaat: een licht, tweede streepje en dus een positieve test in handen! Ik kan het nog maar amper geloven:) we hopen maar dat dit wondertje zich goed aan mij vast houdt en dat alles dit keer goed mag blijven gaan....

Terug
Bovenaan