Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

oewww vitanova! spannend jow! ik moet werken dit weekend maar ga het allallemaal in de gaten houden... supertje heeft dezelfde dag toch? Dat zou helemaal fantastisch zijn!

Ja ik had een voorspellende droom idd hihi

komt goed bij jullie ik duim

@koekie ik heb daar geen ervaring mee en ik ben geen arts mr het lijkt mij helemaal niet raar als dat een vd symptomen is van het feit dat je lichaam haar eigen ritme weer op gang aan het komen is en dat het daardoor dus misschien wel logisch is dat het wat minder hevig is dan mèt alle pilhormonen. Hetl pil-afkicken is ook weer per persoon verschillend en kan gewoon heel veel vragen over je lijf oproepen .... Ik weet niet of je al een zwangerschapsapp gebruikt, maar dat kan echt goed helpen om je lijf en bioritme te leren kennen. Zoals heel vaak op dit forum is geduld /afwachten denk ik t toverwoord. Succes daarmee!

... oja en ik wilde nog zeggen dat t feit dat t nu zo is dus ook zeker niet hoeft te betekenen dat t ook zo blijft!

@koekie85 mijn eerste ongesteldheid na de pil was twee dagen en heel weinig. Met pil was ik het gerust 4 dagen en ook goed.
@vitanova79 ik had geen voorspellende dromen, maar wel gevoelige borsten ;)

Ja denk idd ook dat het te maken heeft met dat mijn lichaam nog even moet wennen vitanova

lalaya dat had ik normaal ook zo'n 4 dagen echt veel bloedverlies bij mijn pil ongesteld nu haal ik dat niet maar ga er gewoon vanuit dat het er mee te maken heeft dat mijn lichaam nog moet wennen , als ik dan af toe lees op internet dat het ook de innesteling kan zijn dat sommige vrouwen de innesteling zien als ongesteldheid begin je toch weer te twijfelen :$ haha maar ik ga er gewoon vanuit dat het ongesteldheid is zo niet ben ik volgende maand al langer zwanger als ik dacht ;)

Innesteling is meestal eerder. Maar mijn cyclus is niet langer dan drie dagen geweest en is minder heftig geweest voor die drie keer dat ik het was ;p
Ik heb geen bloeding van innesteling gehad. Ik dacht gelezen te hebben dat het in week3 max in week vier kon zijn de innesteling. Maar iedere vrouw is anders... tja...

Spannend vitanova... Ongesteldheid kan idd korter zijn en minder hevig. Voor m'n bevalling was ik 7 dagen goed ongesteld na m'n bevalling maar 3/4 na stoppen de pil ook zoiets. Je lichaam moet even wennen aan zonder nep hormonendit kan paar maanden duren.... Niet te veel mee beZig zijn!

Mijn droom kwam nacht voor de test vitanova haha.... Maar wist toen eigenlijk al dt ik zwanger was zelf na 2 weken enorme klachten. Dus dat kan de droom ook beïnvloed hebben. Mijn lichaam hield me een keer niet voor de gek. Succes

Kan ik ergens een mini voorstelrondje vinden zodat ik een beetje weet wie jullie zijn.

Ik ben Jdw, 28 jaar en woon in Zuid-Holland. Getrouwd en een zoon van 14 maanden.

Ik zit op het wachtbankje nu, ovulatie is gister of vandaag (volgens app, zelf dacht ik afgelopen vrijdag; ook geklust), gisteravond geklust en nu afwachten. Ik weet nog dat ik die twee weken na mogelijke ovulatie het meest slopend vind. Hoeveel afleiding ik ook zoek, meermalen per dag flitsen de gedachtes heen en weer 'het zal wel niet zo zijn' tot 'oeh, ik voel wat en zou het dan toch'..

Terug
Bovenaan