Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Jammer koekie85...op naar de volgende ronde. Morgen over twee weken mijn termijn echo. Kan niet wachten!

Dankje ! Ik ga voor de volgende ronde , hopelijk komt het dan goed :) spannend snap dat je niet kunt wachten ! Veel plezier/succes laat maar weten hoe het was :)

welkom jwd! Succes met de komende spannende tijd : -)
Koekie fijn dat er nu een soort van cyclus is! Hopelijk verloopt alles dusdanig goed en sluit je hier snel aan : -)

ik ga eens een dagje werken... geen zin vandaag maar ach..

doegg

Dankjewel Annemarie , ik ben zelf ook blij dat mijn cyclus opgang is gekomen na 15 jaar pil gebruik volgens mij is 31 dagen niet slecht. Nu kan ik ongeveer mijn eisprong berekenen :)

Werkze , ik mag er morgen weer tegenaan !!

Welkom jdw en succes!
Hier aankomende zondag mijn nod. Van voorspellende dromen zoals enkele zwangeren hier die wel gehad hebben vlak voor ze zwanger bleken is nog geen sprake geweest:( maar mijn lijf is wel van slag. De hamvraag is natuurlijk: waardoor?! Uit zelfbescherming ben ik geneigd te denken dat ik een virusje heb opgelopen but I can't help to wonder.....

Spannend vitanova , ik hoop voor je dat je zwanger bent ! Nog ff een paar daagjes wachten , ik duim voor je !

Ik heb normaal gesproken tijdens mijn pil ongesteldheid de eerste 3/4 dagen veel bloedverlies nu heb ik gister wel wat bloed verlies gehad en vandaag ook maar lang niet zoveel als tijdens mijn pil ongesteldheid iemand hier ervaring mee ?

Thx meiden! Vind het wel weer leuk spannend :)

Spannend Vitanova79. Mijn duren gaan draaien!

Terug
Bovenaan