Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@vitanova79 gefeliciteerd! Wat een super nieuws! Hopelijk gaat alles goed.
Bedankt voor jullie reacties dames.Ik heb vanmorgen aan vroege test gedaan maar helaas geen kruisje! Ik ben na de miskraam nog niet ongesteld geweest dus ik weet helemaal niet waar ik nu in mijn cyclus ben.Afwachten lijkt me dus...

Bedankt @nonna1988, lief! :) Hoe gaat t bij jou? Volgens mij sta jij met @annemarie31 vlak voor de 20 wk echo of niet? Hopelijk voel je je goed en is je jongen (toch?!) lekker beweeglijk. Hoe ver zijn jullie met voorbereidingen (kamertje/ kinderwagen/ namen?) Misschien heb je t al wel verteld maar t is lastig om t van iedereen uit elkaar te houden.

Ik voel me goed, heb al een tijdje lichte rugpijn en ik voel dat mijn borsten anders zijn, maar ik merk wel dat ik echt bang ben dat t weer mis gaat. Komt ook doordat ik weinig afleiding heb momenteel.

Jij ook bedankt, @nooralie!

Nooralie; spijtig dat je een miskraam hebt gekregen. Ik ga voor je duimen.

Juulke; gefeliciteerd!

Jaaaaa vitanova wat fijn!!! Duim voor je dat deze frummel lekker blijft plakken!
@jdw ik ben mama van een kleutertje en zwanger van een 2 de knulletje nu week 20!
Ben bijna 14 jaar verliefd en woon samen in regio rdam. Ben een van de gelukkige die 2 x snel zwanger was! Succes met afwachten.

@nooralie wat kut van je miskraam, hopelijk ben je snel zwanger!

Vitanova, van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je zeg! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!

Dank jullie wel @MissM en @tuinier!!! Hoe gaat t met jullie? Het zal bij jullie al behoorlijk opschieten. Hoe ver zijn jullie inmiddels? X

Ik ben net terug van de verloskundige alles was goed! netjes 1 kg aangekomen dus de kilootjes die er af waren zijn nog steeds niet erbij...ook best prettig ;-)
Kindje ligt nu met het hoofdje rechts en benen links lekker dwars dus!

Maandag 20 weken echo hopelijk is alles gewoon ook daar goed..

@vitanova

Ik snap je ongerustheid... krijg je een nu een vroege echo??

Komt goed meisje xxxx

Oh wat fijn @annemarie31! Ik duim met je mee dat de 20wk echo ook goed mag zijn. Lijkt me spannend. Sterkte met wachten! Hoe voel je je verder?

Gisteren was mijn buik alweer een stuk rustiger. Ik krijg met 6,5 week mijn eerste echo bij de gyn:)

Terug
Bovenaan