Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Vitanova wat fijn dat je al op tijd een echo krijgt :)
Ik kon een paar dagen niet inloggen maar nu gelukkig wel weer.
Vrijdagavond gaan we misschien (als ik fit ben) naar babydump :) eindelijk oriënteren!
Afgelopen vrijdag een bonusecho gehad omdat ik zolang ziek ben geweest en de vk zag dat ik het even nodig had. Super lief en fijn. Met de kleine gaat het gelukkig dus goed.
Sinds een paar dagen begin ik ook een buikje te krijgen ook fijn!
Vitanova geniet ervan :)

Oh, @sollune wat fijn van die bonusecho:) Gaat t nu wel weer goed met je? lijkt me zo leuk als je je buikje begint te zien. Zal bij mij wel ff duren,... ik heb zo al een buikje;-p
ik had ook weer ruzie met t forum laatste tijd (vanaf telefoon).
Jij ook lekker genieten nu en (hopelijk vrijdag) veel plezier bij babydump!!!

Ik heb trouwens wel ff getwijfeld of ik die vroege echo wel wilde ivm evt onduidelijkheid als het hartje (nog) niet te zien is en evt extra gepieker, maar toen ik er langer over nadacht zag ik eigenlijk geen nadelen. Ik weet dat we het misschien niet gaan zien en dat dat dan dus niets zegt. Maar het is hoe dan ook spannend of het hartje te zien is, of t nu een eerste/ vroege echo is of niet, en nu kunnen we in ieder geval al vroeg ff naar ukkie kijken en is het een heel mooie, dikke bonus als we al wel een hartje zouden mogen zien:)
Wanneer had jij je eerste echo en wanneer zag jij t hartje voor t eerst?

liefs!

Ow top dat je een vroege echo krijgt!!
Hier gaat het verder eigenlijk prima, ik ben net bij de fysiotherapeut geweest.. De verloskundige had gezegd dat ze hoorde van haar zwangere klanten dat waar ik nu zit niet de juiste was... ik ga dus nu ff overleggen met de zorgverzekeraar of ik kan en mag overstappen...

We zullen zien :)

Nou sollune ik heb net rauwkost gegeten en ik blijf het opboeten boeeee hahahaha

xxxx

Ja ik ben er blij mee!!!:)

Hoezo niet de juiste? geen goede fysiotherapeut voor zwangeren of niet goed als in: de verzekeraar vergoedt zijn/ haar diensten niet? Wanneer ben jij met de fysio begonnen? Ik heb namelijk nu al wel iets last van lage rugpijn. Wil niet klagen of zo maar wil t in de gaten houden omdat de banden in mijn lichaam toch al (overal) slap zijn. Zal t anders wel vragen bij de gyn of t iets is waar ik nu al wat aan kan/ moet doen.

sterkte met t opboeren, hahaha:-D

Ja ik begin op te knappen. Probeer iedere dag even naar buiten te gaan en net een half uur en ging best aardig!
Ik had bij 8 wkn 5 dgn echo en zagen een hartje.

Annemarie hahaha ben je niet gemaakt voor groente of wat :p

Denk dat ik ongesteld ga worden; beetje bruinig afscheiding. Lijkt me wel kort op elkaar, maar goed.. Wat mij betreft mag het dan ook goed en snel doorbreken zodat we weer verder kunnen.

Terug
Bovenaan