Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Vitanova, het gaat inderdaad erg snel. Ben alweer 15,5 week onderweg. Afgelopen woensdag het hartje weer gehoord, heerlijk! Die buik is er bij mij al een tijdje. Heb nu het idee dat het aardig stilstaat. Voel me prima. Meer moe natuurlijk, trappen zijn niet meer m`n beste vriend en af en toe voel ik mn banden trekken, maar dat neem ik allemaal op de koop toe. Hoe voel jij je? En hoe ver ben je nu? Fijn dat je een vroege echo krijgt. Weet je snel waar je aan toe bent, fijn!! Geniet ervan!
Jdw: balen! Hopelijk volgende ronde beter nieuws.

Ik voel me goed,@tuinier! Ik ben nu 5 weken dus t is echt nog héél pril. Ik heb vooralsnog alleen last van rugpijn en vermoeidheid.
Hou je taai maar niet te taai: pas goed op jezelf en neem op tijd je rust en lekker genieten nu!!

@jdw: jammer maar inderdaad: op naar de nwe ronde! Succes.

@annemarie31 spannend, strax je 20wk echo, toch? Hoe laat mag je? Succes met wachten. Hopelijk is alles goed. Ik duim iig voor goed nieuws en een mooi nieuw kiekje voo in t album!!! X !

@vitanova
Hello lieverd ;-)
Ja alles was goed gelukkig! Ze hebben goed en nauwkeurig gekeken de kleine groeide goed.Ik weet niet precies hoeveel gram ze is en hoeveel cm omdat ze dat niet vertelde maar ach ;-)En ja ze het is nog steeds duidelijk een meisje!
Dus hier een enorm opgeluchte en blije mama ;-DIk heb wel een foto maar niet zo mooi duidelijk jammer genoeg anders had ik hem hieronder geplakt hahahahaha!
Nu maar vooral veel aan mijn school doordenderen zodat ik alles optijd afkrijg pfff
Hoe voel jij je?? Ik hoop goed?

Zo ben weer ff bijgelezen.
Hier ook de 20w echo gehad en ook alles was goed! Totally in love!!!!
Fijne vitanova die vroege echo!!! Xxx

Terug
Bovenaan