Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja ze voelen gespannen en beetje bobbelig van binnen weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen :$
Hopelijk is dit een goed teken.

als ik nu een test had kwam ik hem brengen hahaha dat je het volhoudt echt knap ik had al getest!
:p

Haha het erge is ik heb er 1 in huis maar ik moet morgen nog werken als ie positief is kan ik morgen niet meer normaal werken haha.
Mijn vriend zegt steeds je bent gewoon zwanger anders was je toch al ongesteld maar ik durf nog niet te veel te hopen dan valt het ook niet tegen

Aahh respect hoor! ik heb toen op een dinsdag getest na een voorspellende droom en de test was positief en nog wel heel vaag...ik mocht toen pas zaterdag testen van het ziekenhuis en die donderdag zou mijn nod zijn...dus donderdag weer getest en jup positief en stukken duidelijkere lijntjes... zaterdag een digitale gedaan die aangaf zwanger...
Maar hoezo kun je dan niet meer werken? Omdat je zo blij bent?
:p

Omdat ik dan idd helemaal blij ben haha ! Wat waren jou eerste kwaaltjes op die droom na ?
Jij had dus al een paar dagen voor dat je ongesteld werd getest , ik zit nu op dag 33 nu 2 dagen overtijd uitgaand van mijn vorige ongesteldheid.

Eerste kwaaltjes borsten, zwaar gevoel in de buik onderin, zwakke maag en moe heel moe...ik had ook een cyclus van 33 dagen op dag 31 positief getest..
Snap dat je dan super blij bent dat mag ook!!

Terug
Bovenaan