Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dank jullie wel meiden!!!
Ik ga zeker nog wachten. Maar voel nu echt andere dingen dan voorheen voelde.
Gisteren ook in ene bloed bij vrijen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Vandaag weer helemaal niets te zien. Was even bang weer ongesteld te zijn. Maar dat lijkt me niet na twee weken, bij mij juist regelmatige cyclus van 30 dagen.
Verder dikkere slijm dan anders. En constant steken onder in buik.
We zullen maar afwachten.

Aahhh spannend hoor!
Idd koekie je zou toch denken dat het dan nu doorgebroken zou zijn...maar goed ik durf geen uitspraken te doen hoor poe...

Rjamm dat zou verdorie toch wel eens leuk zijn als het nu lukt!! Ik duim nog ff verder voor jou natuurlijk hihi

Nee precies ik durf ook geen uitspraak daar over te doen haha spannend is het zeker ! Hoe is het met jou Annemarie?

Rjamm duim ook voor jou hopelijk zijn we deze maand samen zwanger !! :)

Het gaat best goed koekie :)
Kwa werken ook gewoon moet ik zeggen..ik ben zo blij dat ik nu op halve kracht mag werken! Wel ben ik gesloopt van de korte nachtjes pfff vannacht weer om 2:00 wakker en half 4 gaan slapen...en dan 6:00 de wekker weer omdat ik moest gaan werken..Dat put je wel uit hoor poe..

En nu gewoon flink doorwerken voor school zodat ik alles op tijd af ga krijgen... druk druk dus hahaha

Pff dat is wel pittig dan idd ! Doe je ook een opleiding erbij ? Dan is het natuurlijk dubbel zo zwaar. Maar gelukkig dat het voor de rest goed met je gaat

Ja ik zit in mijn laatste jaar van de opleiding verzorgende IG.. dat is zeker pittig nu maar ik moet gewoon mezelf er ff toe zetten om alles nu af tw gaan ronden...de hormonen werken niet so goed mee geloof ik hahahaha

Hoe is het verder met jou?

Oke leuk dat je die opleiding doet , haha ja kan me voorstellen dat je hormonen momenteel niet echt mee werken je zit natuurlijk met van alles in je hoofd over de zwangerschap en daarna.
Hier alles goed , nog steeds niet doorgebroken van het weekend gaan we testen , kan het zijn dat de klieren in mijn borsten opzetten ? Heb jij daar ervaring mee ?

ik merkte meteen aan mijn vorm borsten en tepels dat ik zwanger was.. dus dat kan hoor :)

Terug
Bovenaan