Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hier zijn we ook weer op t wachtbankje beland.
We hebben t vaak gezellig gemaakt, hoop dat we beloond worden met een positieve test deze maand!! ☺

Hier voel ik ook weer van alles. De eisprong in ieder geval heel duidelijk gisteren. Wat een steken in mijn onder buik. Die blijf ik nu ook voelen. Dat heb ik nooit eerder gehad. We zullen zien.
Wil testen maar wacht toch nog even een paar daagjes.

Zou nog 2 weken wachten rjamm. Op z'n vroegst test je over 10 dag positief.

Dankjewel Lalaya.
Gaat al hard bij jou al bijna 20 weken echo super leuk!

Hopelijk hier ook een positieve test , tot nu toe nog geen teken van ongesteldheid. Mijn borsten worden steeds gevoeliger nog nooit mee gemaakt zoiets.

Rjamm succes hoop op positief nieuws van je !

Goedzo koekie! Je bent in principe nu overtijd toch? Ik ben blij als het zondag is hihi ben erg benieuwd meid!

cilliex ook de duimen draaien voor jou!

Rjamm ik zou ook ff wachten je kunt er vergif op innemen dat je nu dan negatief test is echt bizar vroeg... ik zit wel eens filmpjes op youtube te kijken van die gekke amerikaanse die dan 9 dagen na hun eisprong gaan zitten testen soms is het dan nog positief ook snap daar geen snars van...
ik zal voor je duimen meisje

xxxx

...Fingers crossed., @RJAMM ik voelde al heel vroeg dat t anders was dan anders maar t is nog veel te vroeg om nu al te testen. Ik hoop echt dat dit jouw maand zal zijn! Succes met nog meer wachten en een knuffel voor jou.

Rjamm en koekie ik hoop t voor jullie !
Niet voor valse hoop maar bij mij begon t ook na blijvende steken na m'n eisprong. Dus hoop dat de tekenen voor jullie beide positief zijn dames :) Liefss

Dankjewel allemaal!
Klopt Annemarie als ik uitga van 31 dagen zit ik nu op dag 32 dus 1 dag overtijd maar mijn cyclus is nog niet regelmatig omdat nog maar 1 keer na mijn pilongesteld normaal ongesteld ben geweest.
Zodra ik gestest heb laat ik het weten :) hopelijk positief mijn borsten voelen wel echt al een aantal dagen anders/steeds gevoeliger als het een voor teken is van ongesteldheid zou je zeggen dat het al een keer moet zijn doorgebroken toch ?!

Terug
Bovenaan