Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Vind het nog steeds wel spannend denk ik. Maar goed te horen dat jij dat ook had.
Was vanmorgen 0.3 kg zwaarder. Haha zegt nog niks maar ja. Zie ook nog niks. Voel wel buikje (baarmoeder) naar mijn gevoel. Lastige periode.. hihi
Mag niet klagen eigenlijk, maar was nieuwsgierig....

Lalaya
Ook ik afgevallen en tot nu toe met ruim 23 weken nog niets aangekomen boven de afgevallen kilootjes.
Terwijl ik bij Jill juist onwijs veel aankwam het is eecht verschillend per zwangerschap :)

Lekker genieten meid!

@vitanova
Hoe is het met jou lieverd? Wanneer is jou echo ook alweer??

Xxx

Lalaya kijk es op 24baby. Daar staat elke keer een foto bij van hoe je buik eruit kán zien. Ik weet niet wat je postuur is maar ik zie dat mijn buik ongeveer steeds lijkt op die van de vrouw op de foto. Je ziet dat de buik ook pas laat echt zichtbaar groeit. Maar tis bij iedereen anders meid no worries!

Koekie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb een aantal dagen terug moeten lezen want ben er niet aan toe gekomen om eerder weer te kijken. Super leuk voor je zeg!! Nu lekker genieten en blij zijn.
Rjamm, zooo spannend!! Hoop zo voor je dat het bingo is deze ronde. Jullie verdienen het zo enorm!! Duim voor je!

Danjewel Vitanova en Tunier.
Iemand nog tips over wat je nu al moet doen/regelen? Morgen ben ik 5 weken zwanger. Het is allemaal nog er onwerkelijk ik kan het haast niet geloven maar ben erg blij! :)

Dankje sollune voor de tip. Ik ga gelijk kijken. Ik ben niet dun maar ook niet dik. Heb net een gezond gewicht. Ik denk normaal rond postuur ;)
En jeetje annemarie dat het nog zo lang duurt eer je aankomt.

@koekie85 je echo plannen bij de verloskundige en eventueel je aanmelden bij moeders voor moeders als je dat wil. Verder lekker genieten.

@annemarie31
Ik ben heel erg moe- gaap en slaap me een slag in de rondte!. Ik hoef gelukkig niet te spugen of zo, maar heb wel continu een raar gevoel. Beetje gammel/ tussen misselijk en hoofdpijn in.
Afgelopen week verkouden / grieperig geweest.
Volgende wk di is de vlg echo en dat vind ik echt heel spannend...

Terug
Bovenaan