Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oke lalaya , dan ga ik morgen denk ik maar eens bellen donderdag ga ik mijn 6e week in dus dat kan dan wel. Moet ik niet eerst de dokter bellen of kan ik meteen verloskundige bellen ??
Nonna dankjewel , ik heb het zelfde probleem via mijn telefoon kan ik ook geen reactie plaatsen . Ik voel me verder wel goed mijn borsten zijn gevoelig en wat rugpijn maar verder weinig klachten , alleen ruik ik ineens alles zo ontzettend goed niet normaal haha

Ik heb gisteren met de test in mijn handen gezeten. En had toen mijn ochtend utibe ook al opgevangen. Toch samen besloten nog te wachten met testen. Volgende week mijn nod. Dan wil ik pas testen.

Ok snap ik maar knap!. Sterkte met wachten en ik ga heel hard verder met duimen!:)

aarghhh snotverkouden en keelpijn waarom Altijd als ik vrij ben en dingen moet doen voor school...

Hoe is het met de zwangere meisjes verder? vast goed! Lalaya wat gaat het toch snel jow ik weet nog goed dat je net zwanger was :)

Vitanova bijna echo superspannend maar dat komt goed! ik denk als je die gehad hebt dat je dan beter kunt genieten dan dat je nu al doet :)

Xxxx

Ik duim voor je Rjamm
Ik heb het zelfde Annemarie ik ben ook stront verkouden pff

Ik ga vandaag even bellen naar verloskundige , ik weet dat ik zwanger ben maar als ik daar geweest ben is toch meer een een bevestiging. Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niet heb hoeven overgeven maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Ik begrijp je helemaal koekie!
Ik weet nog dat ze met 12 weken het hartje nog niet konden horen daar Jezus wat was ik gestresst toen...gelukkig hebben ze bij mijn verloskundige een echoapparaat dus hebben ze even een snelle echo gemaakt en het was allemaal oke...

En dan denk je nou die 12 weken voorbij minder stress niks is minder waar dan komt die 20 weken echo tjongejonge haha ik geef je wel als tip lees niet teveel gekke dingen!
Je wordt anders stapelgek...

xxxx

Terug
Bovenaan