Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Idd koekie. Even op internet een verloskundige praktijk zoeken die je aanspreekt. Daar hoor je vanzelf de volgende stappen (info bijeenkomsten, iets van een cursus, evt per januari je zorgverzekering aanpassen, kraamzorg aanvragen enz )

Is ook spannend vitanova. De dag dat jij je echo hebt heb ik de 20 weken echo in t ziekenhuis ook spannend :) en moe ben ik nog steeds haha ik werk en in t weekend gebeurt er niet veel; )

Hallo dames,

Zal me kort voorstellen ik ben mama van een dochter van 3 en zijn nu bezig om zwanger te worden van nr 2. Ik volg de opleiding vig en mmz en werk daarnaast (bbl 36 uur) ik hoop in juni mijn diploma te behalen;)

Liefs

Dankjewel voor de tips . Dan ga ik volgende week maar eens bellen met verloskundige , ik weet al welke het word omdat wij er maar 1 hebben in het dorp haha.

Vitanova en Sollune spannend , welkom ukkepuk2015

Dankjewel Koekie85 ;)
Aankomende week NOD worst ongeduldig van het wachten haha wat natuurlijke vele andere dames al langere tijd hebben;)

Mocht het zo zijn vindt ik het ook spannend ;) wanneer vertel ik het bij mijn werkgever (in contract staat niets over niet zwanger mogen worden) wel wordt ons nu duidelijk dat ook zonder zwangerschap de kans op een baan bij deze werkgever klein is. Ik ben de kostwinner thuis en daarom ook zitten denken wanneer is de tijd rijp maar wij hebben ervoor gekozen te gaan beginnen want een kindje laat zich niet plannen. Allemaal reuze spannend

Deze keer met wachten op NOD is spannend omdat ik bij mijn dochter er pas met 12 weken achternaam:)

Liefs

Welkom ukkepuk2015.
volgens mij als je zwanger bent kunnen ze je er niet zomaar uitzetten. Ik dacht dat zwangere goed beschermd waren/zijn. Moet je maar googlen.
Leuk hoor een tweede. Zal voor je duimen.

@koekie85 sommige praktijken hebben het heel druk. Ik zou deze week bellen. Toen ik belde naar mijn verloskundige toen ik 4 wk was hadden ze al bijna geen plek met 8 weken. Maar het hoeft niet zo te zijn.

Dankjewel lalaya ;) wij hebben aan het begin van de opleiding een contract gekregen die is aangegaan tot de diplomering hij loopt zegt maar automatisch af vandaar de kans dat er een mogelijkheid is geen werk te hebben:)

Liefs

Jaaaaaa gefeliciteerd Koekie!!! Ik dacht het al wel! Ik had het al de dag dat je het ons schreef gelezen, maar kan ineens niet meer reageren op het forum met mijn telefoon! Heel vervelend.
Voel je je verder goed? Geniet ervan!Vitanova spannend joh bijna je echo! Hoe ver ben je dan ondertussen? En hoe voel jij je?Rjamm wanneer mag je testen? Welkom ukkepuk!

Succes ukkepuk!

nonna, ik ben nu 8w2d en heb over precies een week mijn tweede echo.
Ja, RJAMM ik ben ook heel benieuwd wanneer je evt gaat testen... ondertussen: #duimmodus on# ;-)

Terug
Bovenaan