Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Nee eigelijk nergens last van. Maar daarentegen had ik vorige maand wel last van bepaalde dingen.
Wacht t wel gewoon af!

Dat zijn wel goeie testen idd...ff afwachten het is bij iedereen verschillend dat klopt!

Ik lag toen net op bed te na een heel gezellig familie kerstdiner in Limburg, @annemarie31 ;-) het wordt dan altijd laat en dan moeten we nog weer t hwle eind naar huis rijden maar dat vond ik ook nu helemaal niet erg. Ik was goed uitgerust en ben sowieso lang niet meer zo moe als eerst. Bovendien vind ik t lekker snachts te rijden, helemaal met de muziek op een steviger volume;-p
Ooms tantes neven en nichten zien we niet zo vaak ivm afstand. Zodoende hebben we t nu pas iedereen verteld. Ik had x-mass crackers (van diw papieren dingen die je uit elkaar trekt met of zonder knalletje en dan zit er zo'n lekker flauw spelletje en een kerstwens in) gekocht waar we als extra onze blijde boodschap in gedaan hadden:-D De reacties waren erg mooi om te zien en leuk.
Mijn nicht zei nog toen ik haar zoontje van 6mnd vasthield dat mijn ouders vast ook heeel graag opa en oma wilde worden. Ze heeft wel vaker gevraagd of wij niet ook een kleintje wilden...Ik antwoordde dat ze daar nog ff op moesten wachten en toen gingen we eten en lagen de x-masscrackers

Oke ja even afwachten nog , misschien kun je maandag testen 1 dag na je nod.
En anders gaan we samen voor de volgende maand ;)

Ik sla morgen sowieso een dozijn maandverbandjes in. ;)
Zo is dat Koekie! Onze tijd komt wel!

Toch spannend @cilliex!!! Duimduim.
Hcg verdubbelt per 2 dgn dys evt kun je om de dag testen.

Terug
Bovenaan