Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Misschien een beetje een rare vraag maar wanneer had jij je eisprong bij 21 dagen lalaya ?
Ik heb vandaag vk gesproken en het was niet raar dat ik nu ongesteld ben geworden de volgende maand kon het wel weer normaal zijn. Ben even gerustgesteld. Al met al vond ik dat ik deze maand redelijk wat bloed heb verloren.

Ik dacht in die eerste week. Dag 6 of 7 dacht ik, kan dat. Ik had het genoteerd maar zie dat het verdwenen is :(
jammer.....

Ohw dat is al wel heel snel , ben nu nog steeds ongesteld denk die dagen ook nog wel maar weet bij mij niet of ik ook echt een cyclus heb van 22 dagen kan goed deze maand weer anders. Ach t komt vanzelf we wachten af , gaan t gewoon volgende maand weer proberen.

De beste wensen voor iedereen en..Ik wil graag nog ff @RJAMM @cilliex en @ukkepuk2015 wat extra geluk wensen in deze spannende dagen. Hoe ist met de spanning? Hopelijk mogen ze extra feestelijk zijn. X5

Haai meiden!

Fijne feestdagen en een spetterend uiteinde toegewenst!
Ook vanuit mij voor @rjamm @cilliex @ukkepuk2015 @koekie veel sterkte wensen deze spannende dagen...dat jullie maar snel aan mogen sluiten

Xxxx

Terug
Bovenaan