Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ahh dankjewel meiden!! Jullie ook fijne feestdagen en een mooi & gelukkig nieuw jaar!!
Begin het wel.weer spannend te vinden, maar durf nergens op te hopen. Nog 3 dagen geduld!
Vanacht gedroomd dat ik getest had en hij was licht positief. T is maar een droom..
Jullie horen snel van me!
Xxx

@cilliex
Dan ga ik je nu iets vertellen....
Ik heb dezelfde droom gehad ik had 1 positieve test en 1 negatieve in mijn droom...
Dat was op een dinsdag 2 dagen voor,mijn nod..... ik ben mijn bed uitgegaan en heb getest en ja de plusjes test was positief en de digitale negatief...pas op zaterdag was de digitale positief dus dromen zijn geen bedrog ik ben vandaag 29 weken zwanger :)

Succes hihi

Xxxx

Fijne dagen meisjes!!

(Cilliex ik had ook zon voorspellende droom net als een aantal anderen hier..)

Haha nou ik heb vanmorgen getest en die was helemaal wit. :(
Maar t kan te vroeg zijn geweest, we zien t wel!
Dat soort verhalen geven je altijd wel weer hoop!
Xx

Sorry @koekie85... jou was ik ff vergeten maar mijn wens was natuurlijk ook voor jou!!! Ik hoop dat je gauw weer wijs wordt van je lijf en dat t gauw weer raak mag zijn.

Ow cilliex welke test had jij?? Scheeld namelijk ook :)

@vitanova wat was je vroeg wakker meissie? Alles goed met jou??

Xxxx

Van de kruidvat. Die 2 voor 5. Zondag is mn nod ook pas. T zou kunnen maar goed miss hoor ik wel bij de vrouwen die pas na nod testen. Heb er een hard hoofd in! Xx

Geeft niet Vitanova , ik wacht gewoon rustig af geef mijn lichaam even rust nu tot mijn bloedverlies over is.

Heb je zwangerschapskwaaltjes cilliex ? Toen ik ging testen wist ik eigenlijk al wel dat die positief zou zijn ik heb 5 dagen na mijn nod getest met clear blue omdat mijn borsten mega gevoelig waren en normaal nooit had

Terug
Bovenaan