Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oeh dat schiet al op missm spannend allemaal!

Ja we proberen het zo vaak mogelijk te doen dus dan moeten we de eisprong een keer tegen komen ;)

Hey koekie!

Fijn dat je er weer de gang in hebt gekregen! Heel veel succes de komende tijd en misschien is dat best een goed idee om het ff op zinn beloop te laten :)

We houden je in de gaten he hahahh

Haha ja dat is goed Annemarie ik meld me van zelf weer ;) heb er wel een positief gevoel over de vorige keer ging het ook snel en toen wist ik ook niet wanneer mijn eisprong was omdat ik geen regelmatige cyclus had. We houden hoop !

We hebben het met oud en nieuw nog wel even moeilijk gehad 2 goede vrienden van mijn vriend hadden aangekondigd dat ze zwanger waren , was wel even moeilijk omdat je dan toch even denkt waarom hun wel en wij niet maar ja wil er ook niet in blijven hangen onze tijd komt ook wel !

Och wat is dat toch met oud en nieuw vertellen dat je zwanger bent...ik zat bij vrienden van mij die zaten gesplitst die avond kwa vriende groep en ja hoor ook daar iemand die kondigde aan zwanger te zijn van de tweede spruit...trend geloof ik...
Inderdaad niet te lang blijven hangen en weet je jouw tijd is er al het is meer een kwestie van geluk!! Wie bepaald er of het jouw tijd is??? Snap je ik kon daar bloedlink om worden als er gezegd werd na 4 jaar proberen meid jouw tijd komt vanzelf ...

Ik duim iig voor je! En wens je vruchtbare zaadjes en eitjes en heel de rattenplan toe!

Ja heb je gelijk in onze tijd is het al we zijn er allebei heel erg aan toe nu nog meer dan ooit nu je dat hoort niet om het te bewijzen ofzo dat wij het kunnen maar omdat we het erg graag willen !

Ja kan me voorstellen dat je daar niet tegen kunt na 4 jaar is ook niet leuk om te horen !
Dankje dat je voor me duimt :) xx

Ik weet precies hoe je je voelt lieverd...
Dit moet gewoon goed komen ik weet iig wel dat jullie kindje heerlijk verwend gaat worden als het eenmaal zover is en dat is lang niet in alle gezinnen het geval :)

Ja zeker , ik heb al vanalles in me hoofd wat ik wil kopen en hoe ik het babykamertje wil enz. haha erg he dat ik daar al over nagedacht heb.

Ow nee hoor ik had dat ook hahaha wij wisten 1,5 jr geleden al welke babykamer we mooi vonden hihi
Bas mijn man zat er ook steeds naar te kijken op internet, dat deed nog het meeste zeer weet je dat?? Omdat het niet zwanger worden aan mij ligt kon ik hem niet geven wat hij zo graag wilde...en hij was er echt ook erg aan toe...tuurlijk ik ook maar mijn troost was iig dat ik al een dochter had...
Voor hem voelt Jill ook als zijn eigen dochter gelukkig, maar toch je snapt me...

Moet vast en zeker allemaal goedkomen bij jullie
: -)

Terug
Bovenaan