Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Jeej gefeliciteerd koekie!!
Zie je wel dit zou jou maand worden! Super leuk!!

Xx

Gefeliciteerd koekie! Ik dacht het al wel! Helemaal super. Ik snap precies waar je bang voor bent. Maar hoe moeilijk ook, probeer te genieten van het goede nieuws, er groeit een nieuw leventje in je buik. Het beste advies wat ik kreeg toen ik de eerste weken ook bang was om opnieuw een miskraam te krijgen was; stel dat dat gebeurt, is het verdriet niet minder omdat je er nu niet van geniet! Dus kun je maar beter wel genieten want ook al gaan die eerste weken langzaam, op een gegeven moment denk je "waar zijn die weken gebleven? En heb ik wel genoeg genoten? "
Liefs!!!

@ annemarie dankjewel , dat begint al echt op te schieten joh , nog een paar weekjes en dan kunnen jullie samen genieten van jullie wondertje :)

@ cilliex dankjewel , hopelijk vertel jij ons deze maand ook goed nieuws of deze maand niet ivm disney ?!

@ nonna dankjewel voor je lieve reactie ik ga genieten en er niet te veel bij stil staan zou deze keer wel goed gaan :)

@ Sollunne dankjewel ik ben ook erg blij

Meiden, vraagje.. ik zweet de laatste tijd nogal veel snachts.. heb t wel al langer maar t kijkt alleen maar erger te worden .. herkennen jullie dit?
Heb op inet even gekeken, maar dat had ik beter niet kunnen doen..

En koekie, zou leuk zijn deze maand positief! We zijn er wat minder mee bezig geweest deze maand met t oog op Disney. We zullen t zien! Nog een weekje geduld.

Dat zou zeker leuk zijn , ik hoop het voor je !! :)

Over dat zweten weet ik niet lees wel op internet dat zwangere vrouwen daar last van hebben dat het bij een zwangerschap hoort dus wie weet ben je zwanger :)
Ik moet zeggen dat ik het s nachts ook erg warm heb maar niet met zweten.

Xx

Nou merk t ook vaak zelf niet hoor! Maar dan zegt me vriend t sochtends tegen me.
Ga denk van de week toch maar even de dokter bellen, blijft nou toch in me hoofd spoken..

Xx

Cilliex
Dat zweten herken ik! Ik hoop dat je misschien toch zwanger bent hihi
Zou ik ook doen de dokter bellen...je kunt pas over een weekje testen toch?? Of je wacht dat even af ken ook :)

Xxxx

Terug
Bovenaan