Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Jullie horen het ! :)
Ik heb er wel een goed gevoel over , mijn borsten begin ik nu ook beetje bij beetje te voelen en zijn weer hobbelig :$ was de vorige keer ook had gelezen dat het de melkklieren zijn.

Xx

Hoi allemaal,

Hier sinds november bezig, maar o.a. door nog geen regelmatige cyclus, nog geen zwangerschap... als t goed is is 2-2 mijn NOD, maar ja, dat is alleen als ik de tekenen van 'vruchtbare dagen' goed geïnterpreteerd heb.
Wij zijn 27 en 32, en gaan voor ons eerste kindje.

Koekie iig heel hartelijk gefeliciteerd alvast!

Welkom shivvan!

Heel veel succes en we hopen dan ook op goed nieuws vanuit jouw kant!

Liefss

Welkom shivvann!

Ik ben in september gestopt met de pil en na mijn pilongesteldheid na 31 dagen ongesteld geworden de ronde daarna was ik zwanger dit is helaas uitgelopen op een miskraam , na mijn miskraam na 22 dagen ongesteld geworden daarna nog niet ik zit op dag 33 , ik heb ook een onregelmatige cyclus en weet ook niet wanneer mijn eisprong is geweest of is. Wat wij gedaan hebben is na de ongesteldheids week regelmatig sex hebben dan mis je de eisprong niet en wie weet is het dan raak :)

Ik ga van het weekend nogmaals testen dan weet ik 100% zeker dat ik zwanger ben nu nog enige twijfel omdat de test een licht streepje gaf.

Hm...7 wk na je miskraam...koekie.?! Lijkt mij goed nieuws;-) ook ik denk in dit geval: Een streep is een streep! :-D gefeliciteerd koekie!

Dat zou goed nieuws zijn koekie! Ik wacht het gewoon rustig af, kan wel gaan stressen met regelmatig testen enzo, maar we zijn nog niet eens een half jaar 'echt' bezig. Gezien ik twaalf jaar aan de pil ben geweest, kan t wel even duren. Wel lijkt het erop dat mijn cycli steeds iets korter worden (van 55 dagen naar 47, en nu zou dan 35 zijn als ik daadwerkelijk 2-2 ongesteld word).
Om regelmatig vrijen zit ik niet verlegen, meestal is juist de menstruatie week de week van frustratie, juist omdat we t samen niet leuk/lekker vinden als ik ongesteld ben haha.

Dames slaap lekker, en hopelijk goed nieuws volgende week koekie!

Shivvan veel succes! En eh het hoeft niet lang te duren ; ) Ik was ook 12/13 jaar aan de pil en de tweede ronde zwanger met een cyclus van 28 dagen. Kheb om me heen wel gezien dat die pil niet veel uitmaakt. Hoop voor jullie dat t ook lekker snel gaat :) liefs

Terug
Bovenaan