Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@ Annemarie en Sollune moirgen ga ik testen dan hoop ik dat er zwanger 2-3weken staat dan weten we ook zeker dat het niet meer van de miskraam is.

@shivvan nee tijdens de menstruatie vinden wij dat ook niks hoor was na die week en ook ik heb 15 jaar de pil geslikt en bij de 2e ronde was het raak dus succes kan allemaal ! :)

Xx

Oww Morgen..spannend hoor ik hoop echt dat die test aangeeft wat je wil...waarom wil je trouwens 2-3 weken zien? Ik weet dat er ook 1-2 weken kan staan is dat dan nu niet oke?

Xxxx

@shivvan
Ik zal je mijn verhaal besparen hahaha hopelijk heb je net zo'n geluk als de dames hierboven!

Als er nog maar 1-2 weken staat twijfel ik nog of het van de miskraam is met 2-3 weken weet ik zeker dat ik echt zwanger ben. Ik ben nog steeds niet ongesteld nu dag 35 dus denk wel dat het goed komt maar je weet maar nooit mijn lichaam kan me ook voor de gek houden met de kwaaltjes die ik nu heb.

Xxx

@koekie85
Ik snap je helemaal! Al wakker?? En al getest?
Owww wat spannend jeetje pfff

Xxxx

Ja zeker we hebben net getest en er stond "zwanger 2-3 weken" ik ben helemaal happy :)
Maar we zijn nog wel een beetje onzeker of alles nu wel goed zou gaan. Ik ben al de hele week vet moe en andere kwaaltjes maar mijn borsten willen nog niet echt groeien en doen ook nog geen pijn maar dat zal dan nog wel komen. Gek dat elke zwangerschap toch anders is.

Hoe gaat het met jou annemarie ? Wat is jou uitgerekende datum precies eigenlijk ? Je zult het vast verteld hebben maar weet ik even ni meer :$

Xxx

Yesss! Gefeliciteerd lieve schat!
Denk maar zo 10% vd vrouwen krijgt een miskraam, je zult er vast geen twee keer tot behoren!!
Fijn dat er 2-3 weken stond, gaf mij toen ook een gerustgesteld gevoel...bij mijn miskraam stond er ook 1-2..

Ik zou Officieel 12 maart uitgerekend zijn...maar als alles zoals nu gaat krijg ik 6 maart een geplande keizersnede... woensdag heb ik weer controle ben benieuwd hoe onze dame nu weer gegroeid is...
Stiekem hoop ik over 4,5 week gewoon dat is zelf aan de gang ga Hahaha

Genieten jij jow! Xxxx

Terug
Bovenaan