Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oww cool! Haha idd toevallig ik zeg maar zo dat brengt vast geluk hahahah
Ik ben donderdag weer 36 weken, dus nu 35+4...
Het is zeker spannend, maar ik ben ook echt een schijterd voor die bevalling jow...
Ze moet eruit dat snap ik alleen is het gewoon de vraag hoe hahaha
Eerste keer wel weeeen gehad maar tot 4 cm en die deden al zeer omdat ik werd ingeleid en daarna een keizersnede... en zoals het nu ernaar uitziet gaan we echt volledig natuurlijk bevallen...

Ach jaaaa hahaha

Xxxx

Haha ik hoop het dat het geluk brengt zou mooi zijn! Ik ga die avond ook aan mijn ouders vertellen :)

Oeh dat komt het wel echt heel dichtbij nu , ik kan me voorstellen dat je de bevalling eng vind dat vind ik ook al haha maar komt goed !!
We moeten wel ;)

Xx

Jeee vitanova wat een leuk nieuws! Heel veel shopplezier haha!
Spannend koekie je eerste echo, komt vast goed!
Annemarie Ik hoop voor je dat je snel uitsluitsel krijgt over hoe en wat en wanneer, dat geeft je vast rust!

Wat fijn vitanova .... Leuk zeg Shopse ;-)
Spanend koekie en Annemarie.
Ik heb woensdag ook m'n controle.

Thanx meiden!
@annemarie waarom lag je do vrij in het ziekenhuis? Hopelijk is alles goed met jou en de kleine dame in je buik. Weet je al of de longgroei injecties goed werken? Het komt nu wel heel dichtbij voor jou zeg, spannend!

Hopelijk alleen maar goed nieuws voor iedereen die woe controle heeft!
@MissM @nonna1988 en @sollune, wanneer zijn jullie uitgerekend ?

Hey @vitanova
Omdat ik minder leven voelde, toen kreeg ik donderdag na het ctg een echo en nog reageerde de kleine dame niet echt...vandaar dat ik vrijdagochtend weer terug moewt komen. Toen was ze inmiddels wel weer stukken drukken gelukkig!!
De injecties heb ik nog niet gehad ik hoor morgen of hij dat wil gaan doen...
Ben benieuwd, maar donderdagavond zei die arts ook al dat ze me gewoon moeten inleiden met 37 weken...

Ik heb vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad pfff na mijn bevalling doe ze de rest. Ik was keiziek zondag en nu nog en ik had vreselijke pijn in mijn kies, maar wist ik veel...nog steeds heb ik pijn alleen moet het nu de komende dagen afbouwen volgens de tandarts...fingers crossed!

Hoe gaat het met jou en de kleine?? Vast goed ik lees wel stiekem mee in jou uitegrekende datum forum hahaha

Liefsss xxxx

ooh wat zul je dan in d erats gezeten hebben zeg. Ik merk dat ik me nu ook al regelmatig afvraag wanneer ik de kleine precies voor het laatst goed gevoeld heb...
en getsie zeg,... een wortelkanaal behandeling?!!:-( krijg je dan wel verdoving als je zwanger bent?
Al met al geen fijne dagen voor jou dus afgelopen week. Hopelijk is het gauw beter nu.

Hier gaat alles weer goed. ik slaap nog steeds heel veel maar verder gaat t prima.

Ik heb al leuk geshopt voor de kleine dame, liep tegen een paar heel leuke dingen aan in de uitverkoop:)

Ik ben half maart uitgerekend vitanova. Dus nog ff geduld. Volgende week nog een echo omdat ik bij m'n eerste te weinig vruchtwater had, maar buik is nu veel groter en voel deze kleine man veel meer dus zal vast goed zijn.

Blegh wortelkanaalbehandleing lijkt me echt nix.... Sterkte Annemarie.

Terug
Bovenaan