Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja ik ga nu echt genieten , ik heb het hartje gezien dus ik ga er nu gewoon vanuit dat het goed gaat !
Wij gaan morgen een paar dagen er tussen uit en het mijn schoonouders vertellen.

Moet zeggen dat ik de laatste dagen echt ontzettend moe ben s middags maarja het zal er wel bij horen ! :)

Iedereen fijn weekend ! En Annemarie sterkte/succes met je bevalling mocht het in deze dagen zijn. Ik kan dinsdag pas weer online zijn want ga naar het buitenland en hebben daar geen internet.

Xxx

Hee meiden!!
Wat is het stil hier..
Hoe gaat het met jullie??

Leuke dagen gehad in t buitenland koekie?

Alles goed met jou Annemarie? Of ben je al bevallen van jullie meisje..

Liefs

Zeker stil hier! Hoe gaat het met iedereen?
Hier is t rustig afwachten tot NOD, zie wel hoe t zal lopen.

Ben heel benieuwd hoe t bij jou is Annemarie? Hopelijk gaat alles zoals jullie hopen/plannen!

Groetjes

Hello ladies!
Ja jow ik ben zo druk met nesteldrang dat ik vergeet te schrijven hier (lees typen) dus nee nog niet bevallen even wachten nog :)
Vandaag drukke ochtend /middag gehad ik ben boodschappen gaan doen samen met Bas en Jill aangezien Jill zaterdag 8 jaar wordt :)

Dus een hoop geld armer maar goed ik maak samen met een vriendin de taart, daar hebben we spullen voor gehaald bij de watermolen. Ik kan je wel zeggen dat het niks uitmaakt kwa centen of je de taart zelf maakt of een taart bij de bakker besteld! Maar goed we maken nu wel een taart die Jill superleuk vind :)

Nu lekker met de voetjes op de bank rusten, morgen weer genoeg te doen (natuurlijk ook even de boel snel stofzuigen etc hahaha)

@cilliex fijn dat disney zo leuk was! Ik hoop dat je nu lekker uitgerust bent om zo te beginnen aan jullie 'reis' naar jullie wondertje!
@shivvan
Spannend! Ik zal even kijken wanneer jou nod is in jullie nod lijstje zal proberen dan te onthouden (is erg moeilijk momenteel) dat ik ernaar vraag!
Liefsss

@ Cilliex ik ben weer terug , was ff lekker een paar dagen er tussenuit. Hopelijk deze maand raak voor jou:)
@ shivvan spannend ik hoop voor je dat het deze maand raak is :)
@ annemarie leuk zaterdag de verjaardag vieren van Jill , leuk dat jullie taart gaan bakken. Ik ben erg benieuwd /nieuwschierig wanneer je gaat bevallen :)

Hier alles goed , de vermoeidheid is hier wel toegslagen ik ben de hele dag maar moe. Werken is wel zwaar momenteel s middags ben ik wel echt kapot daarom doe ik svavonds rustig aan en lekker op tijd naar bed.

Xx

oh wat leuk annemarie! ja taart maken of taart kopen dat maakt niet zoveel uit (ervaring met mijn bruidstaart zelfgemaakt 3 jaar terug). Wel ontzettend gaaf om dat zo samen te doen!
Ben ook wel nieuwsgierig wanneer jij gaat bevallen ;)

@ koekie: hopelijk zakt die enorme vermoeidheid ook snel weer af ;) lijkt me niets om aldoor maar zo moe te zijn...

En wat betreft mezelf: mijn appje zegt 28-2 nod, maar zoals hierboven ook gezegd: ik zie wel. t Zou wel ontzettend tof zijn als t al raak is, maar geen grote noodzaak ;) Ik houd jullie op de hoogte. Stiekem zou ik eerder dan dat willen testen maar ook dat is natuurlijk niet verstandig. Maak ik me alleen maar onnodig druk. Aan de andere kant is t wel leuk als ik t op mijn verjaardag zou weten (27-2) gezien dat een extra leuk cadeautje zou zijn ;)

Liefs

Hallo dames,

Tijdje geleden;) had problemen met inloggen.
En privé omstandigheden; ) ik ben inmiddels zwanger spannend!

Hartelijk gefeliciteerd ukkepuk! Hopelijk gaat alles je goed, en kun je heerlijk genieten van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan