Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hoi vitanova, 7 maart ben ik uitgerekend! Dus nog 3,5 week zo ongeveer.. spannend nu!
Leuk hè die uitverkoop, wij hebben ook veel in de sale gekocht :)

@koekie85???
Ik ben erg nieuwsgierig??
Hoe was je echo?
Hier is de knoop doorgehakt de keizersnede is gepland vandaag ik hou lekker nog even geheim wanneer precies maar jullie horen het snel genoeg :)

Liefss

Fijn dat je weet wanneer het gaat gebeuren Annemarie! Kan je je er rustig op voorbereiden :).
Hoop dat je niet al te lang meer moet wachten, ga het in de gaten houden!!

Koekie Hoe was het bij de vk?
Mooie echo gehad?

Liefs

Oh dat is fijn annemarie dat je nu weet wanneer de kleine gaat komen een goed vooruit zicht:)

Ik heb gister de echo (wel inwendig) gehad en ze zag meteen een hartje kloppen , ik was zo ontzettend blij :) dat ik nu nog een miskraam krijg was nog 6% zei ze. Ik ben wel iets minder ver dan ik dacht ben nu 6 weken en 5 dagen en de voorlopige uitgerende datum is 3 oktober. We hebben het gister mijn ouders verteld die waren ook erg blij en zaterdag vertellen we het mijn schoonouders.

Xx

Koekie85 super jow!! Ik zei het toch :)
Lekker genieten en bijna 7 weken dat is toch al best een endje :)
@cilliex ja erg fijn idee hoor toch een stukje zekerheid...hoe gaat het met jou? Was disney leuk?

Koekie leukkk schoonouders vertellen!!

Liefss

Ja ik ben bijna 7 weken haha :) 23 februari heb ik intake bij de vk en dan maakt ze nog een keer een echo :)
Moet zeggen dat ik nog steeds wel beetje onzeker blijf, ik hoop dat het nu goed blijft gaan maar die kans is wel groot omdat de vorige keer de innesteling niet goed was dat is nu wel goed gegaan. Mijn ouders weten het mijn schoonouders zaterdag vertellen zijn op vakantie en wij gaan daar een paar dagen heen.

Xx

Wat fijn koekie!! Lijkt me zo leuk om t te vertellen aan de ouders enzo.
Heerlijk meid, hoop dat je er wel gewoon van kan genieten en de onzekerheid een beetje op de achtergrond blijft.
Het zal vast goed komen deze keer!!

Jaa dat geloof ik! Ook erg handig lijkt me met je andere meid, kan je dr alvast opvang voor regelen enzo.
Nog eventjes en dan kan je kroelen met je andere kleine meisje!!

Hier gaat het wel goed, soms nog wel even blegh. Baal momentjes maar goed. Word ook gewoon weer tijd voor de lente, beetje vrolijk weer helpt ook wel mee!
Disney was echt geweldig! De kleine meid had het helemaal naar dr zin, was er helemaal stil van toen ze eindelijk zag wat we gingen doen.. haha ze wist van niks!
Was wel even lekker gewoon even met zn drietjes weg, quality time met je eigen gezinnetje ♡!
Nu weer aan t werk.. haha ach bijna weekend!

Liefs

Hier veel problemen met inloggen. Lukt nu eindelijk weer ff. @annemarie wat fijn dat je weet waar je aan toe bent en nu is t aftellen natuurlijk echt begonnen!! spannend!! ! Heel veel sterkte en een goede bevalling gewenst alvast!

@koekie85 wat een mooi nieuws, hopelijk kun je nu wéér een beetje meer genieten!

@cilliex inderdaad laat de lente maar komen!

Terug
Bovenaan