Welkom PrinsesL!!Mijn dochtertje is ook van mijn ex, ik ben op mijn 21e in het ziekenhuis beland en de diagnose PCOS gekregen, ik werd naar huis gestuurd met meid ga maar afvallen je bent nog jong...Dat ben ik ook gaan doen en ben 14 kilo afgevallen toen (dat lukt me op deze leeftijd ff stukken minder makkelijk hahaha) ondertussen kwamen er wrijvingen in onze relatie, die waren er eigenlijk al vanaf het moment dat we gingen samenwonen...We hebben toen samen besloten uit elkaar te gaan ik was toen 23, toch bleven we elkaar opzoeken in bed zeg maar en je raad het al...ik werd ineens zwanger!Van alle stress en feestjes in de partyscene was ik 43 kilo afgevallen, dus ik woog op het moment dat ik zwanger werd van Jill 88 kg...Nu weeg ik wel wat meer helaas maar ik heb ben gewoon hartstikke gezond!
Ik heb de afgelopen 2 jaar mezelf 3 a 4 keer per week naar de sportschool gesleept, ben bij verschillende diëtistes geweest wel iets afgevallen, maar ik blijf stabiel van gewicht..Ik heb besloten gewoon gezond te eten en lekker bewegen en me er verder niet meer druk om te maken meer kan ik er nu niet aan doen ;-)
Dus dat is nog een stukje van mij wat ik nog niet verteld had ;-)
Liefs