Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dames.. moet zoveel bijlezen dus vergeef me als ik niet op iedereen antwoord. Leuk dat er wat meer dames zitten die werken met kinderen. Ik werk op een KDV, met voornamelijk kinderen met een (ontwikkelings-)achterstand en kindjes die komen spelen met een zogenoemde sociaal medische indicatie. Super interessant en super intensief!
En wat een mooie verhalen over de liefde zeg!! Ook leuk aan dit topic; ff wat anders dan alleen maar het zwanger worden ;) goed voor de afleiding.
Ik woon nu zo'n 2 jaar samen met mijn vriend. We huren een huisje in een leuke nieuwbouwwijk. We zijn nog steeds bezig in en om het huis met wat klusjes, maar dat zijn de puntjes op de i.
Tsja en dat voedsel... Ben niet echt te dik maar mijn buik is altijd wel een irritatiepuntje. Maar over het algemeen eet ik dus gezond en voel ik me verder goed. En die cijfertjes Annemarie, ach dat zijn ook maar cijfertjes. Het belangrijkste is dat je jezelf lekker voelt in je lichaam en met een goed gevoel in de spiegel kijkt. Merk ook, dat ik steeds beter ook mijn 'mindere kanten' kan accepteren en kan waarderen. Dat is mooi aan volwassen worden!!

Dat is zeker waar het volwassen worden en accepteren is erg fijn hihi!
Ik snap dat je het af en toe niet meer bij kan houden, nu is mijn telefoon bijna vergroeid met mijn hand dus ach hahaha
Dat buikje verhaal herken ik... Ik heb hartstikke mooie lange benen en een kleine komt maar alles zit op de buik...
Ik was met Jill 40 kg aangekomen tijdens de zwangerschap en daar zitten er zeker nog 30 van aan, dus je kunt je voorstellen dat het echt zo'n slappe buik is waarvan ik denk bah... Toch loop ik gewoon in bikini het is mij goed!

Ik sta nu buiten te wachten bij een cliënt zijn huis ik mag daar pas half 11 naar binnen zo vervelend... Sta ik hier midden in het bos hahahah

Gewoon ter interesse, waar hebben jullie je vriend/man leren kennen? Hoe is dat gegaan? I love die verhalen :D (idd, afleiding Nonna ;))
Ben het met je eens over jezelf steeds meer accepteren.. Al heb ik mezelf nog nooit zo goed geaccepteerd als nu door mijn vriend. Hoe hij mij zelfvertrouwen heeft gegeven op n hele natuurlijke eerlijke manier.. Ongekend.. :)

Owww je gaat lachen!
Kent iemand partyflock!?
Dat is zo'n party site met 99% debielen Hahaha en daar heb ik Bas leren kennen :)

En eh.. Toen waren jullie ineens getrouwd of was er nog n eerste date ;p

ik heb inderdaad eerst nog een date gehad pas na 3 maanden contact en vervolgens zijn we aan elkaar blijven plakken :p
We hebben braaf een half jaar lang niet bij elkaar geslapen in verband met mijn dochtertje na een half jaar hadden we dikke verkering toen bleef hij slapen is nooit meer weg gegaan...
ik heb mijn vaste baan opgegeven om in valkenswaard te gaan wonen samen met mijn grote liefde:)

Terug
Bovenaan