Dames.. moet zoveel bijlezen dus vergeef me als ik niet op iedereen antwoord. Leuk dat er wat meer dames zitten die werken met kinderen. Ik werk op een KDV, met voornamelijk kinderen met een (ontwikkelings-)achterstand en kindjes die komen spelen met een zogenoemde sociaal medische indicatie. Super interessant en super intensief!
En wat een mooie verhalen over de liefde zeg!! Ook leuk aan dit topic; ff wat anders dan alleen maar het zwanger worden 😉 goed voor de afleiding.
Ik woon nu zo'n 2 jaar samen met mijn vriend. We huren een huisje in een leuke nieuwbouwwijk. We zijn nog steeds bezig in en om het huis met wat klusjes, maar dat zijn de puntjes op de i.
Tsja en dat voedsel... Ben niet echt te dik maar mijn buik is altijd wel een irritatiepuntje. Maar over het algemeen eet ik dus gezond en voel ik me verder goed. En die cijfertjes Annemarie, ach dat zijn ook maar cijfertjes. Het belangrijkste is dat je jezelf lekker voelt in je lichaam en met een goed gevoel in de spiegel kijkt. Merk ook, dat ik steeds beter ook mijn 'mindere kanten' kan accepteren en kan waarderen. Dat is mooi aan volwassen worden!!