Ow jeetje toch dat is helemaal naar pfff :ONou ik moet zeggen als ik hier moet gaan vertellen wat die eikel van een ex van mij allemaal geflikt heeft dan snappen jullie allemaal niet dat ik nog contact met hem heb, maar ik wil Jill laten zien wat voor een vader ze heeft en dat ze dan haar keuze daarop kan baseren...Het is heel moeilijk echt, maar ik ben anders echt bang dat ze dat mij gaat verwijten dat ze haar vader niet mocht zien..Ik moet eerlijk toegeven dat hij zeker veranderd is in een aantal dingen..
Het feit dat ik wist dat ik niet zomaar een kindje kon krijgen was voor mij de doorslag om Jill te houden en alleen op te voeden, dit heb ik gedaan tot ze ongeveer 2,5 was en toen kwam mijn huidige partner in beeld ;-)Ik wist meteen owwww zo hoort liefde te voelen, en ja ik kan nog wel huilen als ik dit typ, maar hij is echt degene waar ik oud en grijs mee wil worden...Inmiddels zijn we onofficieel 5 jaar samen, officieel 4,5 haha!We hebben de eerste 6 maanden meer elkaar afgetast, hij heeft geen kinderen dus dat was voor hem ook even wennen ;-)
Ging gelukkig allemaal prima en ik heb altijd gezegd ik trouw 1 keer en dat is met hem dus gelukt hihi afgelopen 29 oktober zijn we lekker knus getrouwd, hij heeft Jill erkend als zijn dochter dus dat is helemaal bijzonder...Ze staat nu in ons trouwboekje 🙂
Zo zie je dat alles toch uiteindelijk goed komt en dan maakt het mij helemaal niet uit hoe de cijfertjes zijn op de weegschaal idd hahaha 😛
Liefs